Novice

#KoronaIzkušnje: Po epidemiji odposlali 1.000 steklenic najprestižnejših vin na Kitajsko

#KoronaIzkušnje: Po epidemiji odposlali 1.000 steklenic najprestižnejših vin na Kitajsko

V najbolj sončnem delu zelene Slovenije, kjer se trte dotikajo svežine morja, že od leta 1947 pridelujejo vrhunska vina, ki jih združujejo pod znamko Vinakoper.

Epidemija je Vinakoper prizadela v polnem pogonu. Direktor Borut Fakin je povedal, da so morali večino zastavljenih aktivnosti nemudoma potisniti v drugi plan, na prvo mesto pa so postavili zdravje svojih zaposlenih, njihovih bližnjih, strank in poslovnih partnerjev. Tam, kjer so lahko, so organizirali delo od doma, drugje je delo potekalo v okrnjeni zasedbi. Po besedah direktorja so bili kljub vsemu vsaj deloma v privilegiranem položaju, saj dela v vinogradih potekajo na prostem in jim je uspelo zagotoviti delovne pogoje, ki niso ogrožali zdravja njihovih vinogradnikov.

672x436 5ef0b4754e5ee_Debeli_rtic_JI.jpg

Največji izziv?

S prodajnega vidika so na slovenskem trgu doživeli izpad prihodkov v segmentu HoReCa. Sprejeti vladni ukrepi za zajezitev epidemije so imeli dodaten negativen vpliv na njihove maloprodajne trgovine, zato so v času epidemije intenzivno delali na področju trženja in enologije. Fakin spodbudno ocenjuje, da bo njihova družba letos utrpela manjši izpad prihodkov od začetne ocene. Kot ključno ocenjujejo dejstvo, da so pred začetkom epidemije izvedli vrsto tržno in prodajno izjemno zanimivih aktivnosti ter istočasno veliko truda vložili v dvig kakovosti svojih vin.

Tisoč steklenic na Kitajsko

Med prvimi so razširili ponudbo spletne trgovine, poleg vin so v ponudbo dodali istrske dobrote in darilni program ter omogočili brezplačno dostavo za večje nakupe. Potencial vidijo v spletni prodaji, zato bodo temu kanalu posvečali še več pozornosti. Med epidemijo so veliko pozornosti namenili družbenim omrežjem, kjer so poudarjali, zakaj ostati doma, in ohranjali povezanost s strankami kar v treh jezikih.

Izjemnega pomena za Vinakoper je tudi uspešen prodor na tuje trge, kjer kljub razmeram v svetu dosegajo zavidljivo rast prihodkov v primerjavi z letom 2019. Direktor ponosno poudarja, da so kljub ostri konkurenci na domačem in tujem trgu ravno v juniju odposlali tisoč steklenic njihove najprestižnejše linije vin, Istrski rubin, na Kitajsko.

Ponosni na sodelavce

Borut Fakin poudarja, da so že v času epidemije skupaj s sodelavci dokazali, da so super tim. Skupaj so med drugim ustvarili "kolaž" spominov zaposlenih iz podjetja Vinakoper, kjer je vsak izbral svoje najljubše vino njihove kleti in na izviren način prikazal, kako preživlja čas doma. Verjamejo, da so sodelavci prvi ambasadorji njihove blagovne znamke in da je to, da sami verjamejo v zgodbo vrhunskih vin, ključno.

672x436 5ef0b447095fa_butik.jpg

Veliko velikih načrtov

V prihodnje bodo nadaljevali proces repozicioniranja blagovne znamke Vinakoper, veliko pozornosti bodo namenili pridobivanju novih tujih partnerjev. Pripravljajo vseslovensko akcijo za promocijo refoška, nove produkte, trženjske in promocijske akcije za nove linije oz. produkte. Načrtujejo še odprtje sodobnega vinskega lokala, prenovo vinskega hrama, potekajo že priprave na letošnje martinovanje.

 

Preberite še druge zgodbe:

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju in juniju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 

 

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024