Novice

#KoronaIzkušnje: Med epidemijo s 70 € do 100 % realizacije zastavljenega poslovnega cilja

Koronaizkušnja iz prve roke: IGB, d. o. o, E-bike tour Bled

#KoronaIzkušnje: Med epidemijo s 70 € do 100 % realizacije zastavljenega poslovnega cilja

Odkrivanje skritih kotičkov Slovenije je lahko nekaj prav posebnega, če jo odkrivate s kolesom. E-bike tour Bled ponuja odkrivanje Slovenije na električnih kolesih, nad vodenimi izleti z električnimi kolesi pa so se do začetka epidemije najbolj navduševali tujci.

Kot pravi Mark Žabkar Marič, direktor IGB-ja, s svojimi turističnimi produkti, ki temeljijo na zeleni trajnostni shemi, skušajo turistom in obiskovalcem Bleda približati Bled z drugačne perspektive. Pravi, da Bled ni le otok in jezero, ampak ima ogromno manjših zaselkov in znamenitosti, ki jih gostu razkažejo z druge perspektive, torej z vodenimi izleti z električnimi kolesi.

 

Potem pa pride epidemija, meje se zaprejo 

Po besedah direktorja so morali poslovanje znamke popolnoma prilagodili glede na trenutne omejitve. Z rešitvijo mesečnega najema električnih koles so Slovencem omogočili bolj zanimivo preživljanje epidemije s tem, da so jih spodbujali, da uporabljajo alternativne rešitve na področju mobilnosti. Namesto da se z avtom odpravijo do trgovine ali lekarne, naj to storijo z električnimi kolesi in s tem tudi nekaj naredijo za svoje zdravje.

 

Največji izziv?

Njihov največji izziv je bil popoln upad rezervacij tujih gostov. Sezona kolesarskih izletov praviloma traja od aprila do julija in od septembra do oktobra, ko temperature niso tako visoke in so primerne za kolesarjenje. Žabkar Marič pravi, da se je pri njih pojavil domino efekt, namreč, ko je bila prva rezervacija odpovedana, so tej sledile nove in nove, v roku 14 dni so imeli odpovedano celotno sezono.

Sledila sta šok in razmislek. V njihovi floti imajo 60 električnih koles, ki so čez noč ostala brez potencialnih uporabnikov. Pravi, da ga je vsakič, ko je stopil v kolesarnico, zabolelo pri srcu. Ker pa stremi k pozitivi, je bil prepričan, da bodo tudi ta izziv rešili. Tako so prišli do rešitve, da Slovencem omogočijo mesečno izposojo koles za 100,00 evra, prav tako pa so jim kolesa dostavili na dom, da ne bi kršili prepovedi gibanja med občinami. Odziv je bil po njegovih besedah fenomenalen, saj so vsa kolesa oddali v manj kot 14 dneh

 

Kako do uspeha?

Pri nagovarjanju so se odločili za zasnovo preproste kampanje na Facebooku s ciljem čim večjega prometa na pristajalni strani (t. i. Traffic kampanja), ki bi pritegnila pozornost ljudi in jih prepričala v mesečni najem kolesa. Na razpolago so imeli 200 evrov oglaševalskega proračuna za 10-dnevno oglaševanje. Pri samem ciljanju občinstva so se osredotočili na uporabnike in uporabnice iz Ljubljane ter njene okolice, stare med 23 in 60 let. Dosegli so 100-odstotno realizacijo zastavljenega poslovnega cilja, pri čemer poudarjajo, da bi številke lahko preprosto presegli, če bi imeli na voljo več koles. V petih dneh aktivnosti kampanje so dosegli visoko povpraševanje in oddali vseh 60 električnih koles.

Mark Žabkar Marič ob tem predstavi še zanimive številke: 992 klikov, 39 telefonskih klicev, 7 prejetih e-sporočil, 9 rezervacij prek spleta, 60 oddanih koles. Za izvedbo oglaševanja na Facebooku so porabili 70,48 evra, kar pomeni, da je projekt prinesel izjemno visok ROAS, in sicer 85,13. Ob tem poudarjajo, da jim brez pomoči agencije Madwise to najverjetneje ne bi uspelo.

original 5eb3142faa880_ebike.jpg

 

Dober glas seže v deveto vas

Največ pozornosti trenutno posvečajo strankam, ki so najele kolo, saj jim dnevno svetujejo pri uporabi kolesa, jim dajejo nasvete za potencialne izlete v okolici njihovega kraja in nudijo brezplačno pomoč pri manjših okvarah najetega kolesa. Veliko pozornosti usmerjajo novim potencialnim najemnikom električnih koles, saj imajo že zdaj praktično cel maj zaseden z novimi strankami, in to brez dodatnega oglaševanja.

 

Brezplačno ponudili kolesa prostovoljcem

Ponosni so, da so na Bledu civilni zaščiti ponudili brezplačno uporabo električnih koles prostovoljcem, ki so nadzirali gibanje ob jezeru. Tudi direktor podjetja Žabkar Marič je bil del prostovoljcev, ki so nadzirali gibanje ob Blejskem jezeru. 

 

Preberite še druge zgodbe:

 

Pripravila Mihaela Leskovec

----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.