Novice

#KoronaIzkušnje: Edini slovenski proizvajalec razkužil, ki je med epidemijo oskrboval bolnišnice, domove starejših

#KoronaIzkušnje: Edini slovenski proizvajalec razkužil, ki je med epidemijo oskrboval bolnišnice, domove starejših

Podjetje Kimi iz Trzina je največji proizvajalec medicinskih razkužil v Sloveniji, njihova glavna dejavnost je vzpostavitev sistema profesionalne higiene pri svojih naročnikih. Njihov tim sodelavcev je zelo raznovrsten po znanjih in izkušnjah. Imajo lasten razvoj, proizvodnjo, močno prodajno svetovalno ekipo, ki naročnikom vzpostavlja sisteme higiene in uporabnike tudi izobražuje. Zato jim vzpostavitev posebnega režima delovanja v podjetju že pred začetkom epidemije ni povzročalo večjih težav.

672x436 5edcd01297765_99158871_2923839740985769_3391855460289085440_o.jpg

Edini slovenski proizvajalec, ki je oskrboval najbolj izpostavljene

Poskrbeli so za zaščito zaposlenih in za sistem obvladovanja higiene in dezinfekcije ter s tem preprečili morebiten potencialni vnos okužbe v kolektiv. Proizvodnja dezinfekcijskih sredstev se je izkazala kot strateško pomembna, saj so bili v času epidemije edini slovenski proizvajalec, ki je oskrboval najbolj izpostavljene ustanove, med drugim bolnišnice, domove starejših in podjetja, ki so morala delovati in skrbeti za to, da je oskrba življenjsko pomembnih izdelkov potekala nemoteno.

Del njihovih zaposlenih je deloval od doma, proizvodnjo in logistiko ter podporne službe pa so organizirali tako, da so lahko obvladovali povečano povpraševanje po dezinfekcijskih sredstvih. Kolektiv se je zavedal poslanstva v danih razmerah, kar je, kot pravi direktorica Mateja Imperl, prepoznal celo predsednik države Borut Pahor, ki je osebno obiskal njihovo podjetje v času največje krize.

Pripravljeni že pred epidemijo

Na znatno povečano povpraševanje po dezinfekcijskih sredstvih po besedah direktorice se ne bi mogli odzvati, če se ne bi na tveganja, povezana s prihajajočo epidemijo, pravočasno pripravljali. Njihov glavni izziv je bil oskrba s surovinami in embalažo v povečanem obsegu. Strateške surovine so vezane na tuje trge, ti pa so se postopoma zapirali in brez dolgoletnih poslovnih navezav s strateškimi dobavitelji, ne bili mogli zagotavljati virov za nemoteno proizvodnjo.

672x436 5edcd01298365_94280044_1547272842105851_2873336110321238016_o.jpg

Povpraševanje po dezinfekcijskih sredstvih se je marca v nekaterih segmentih izjemno povečalo. Na drugi strani pa so beležili znaten upad prodaje na področju hotelirstva, gostinstva, njihovi partnerji so tudi šole, vrtci in številne ustanove, ki med epidemijo niso delovale in še kar nekaj časa ne bodo delovale v obsegu, kot so pred krizo.

Mateja Imperl izpostavlja še en izziv, in sicer so morali naročnikom pravočasno zagotoviti nadgradnjo sistema higiene, ki je bil prilagojen novim razmeram. Priporočila NIJZ in konkretne okoliščine pri partnerjih je bilo treba implementirati v celovit in optimalen sistem higiene, ki se bo izvajal in bo hkrati stroškovno učinkovit in dolgoročno vzdržen. Sogovornica poudarja, da je higiena danes pomembnejša kot kadarkoli do zdaj in tega se zavedajo ne samo hotelirji, gostinci, temveč prav vsak gost, kupec ali posameznik.

Ohranili motivirano ekipo sodelavcev

Razmere v preteklih mesecih so tudi v podjetju Kimi zahtevale precejšnje angažiranje, da so v res zahtevnih razmerah ohranili motivirano ekipo sodelavcev. Poslanstvo podjetja v času krize je bilo, da v zadostnem obsegu oskrbuje najbolj izpostavljene ustanove (bolnišnice, domove starejših, zdravstvene ustanove, trgovce). Ker se je tuja konkurenca usmerila na oskrbo lastnih trgov, se je "v tej krizi ponovno izkazalo, kako pomembna so lastna proizvodnja, lastno domače znanje, razvoj, lokalno razumevanje in zavzetost pri reševanju kritičnih situacij, kar je pandemija zagotovo bila". Na svojo vlogo, ki so jo opravili v času krize, so izjemno ponosni.

672x436 5edcd01431ac9_90122407_1517514428415026_2704105718729932800_o.jpg

Svoje poslanstvo so v Kimiju prepoznali tudi v osveščanju uporabnikov o tem, kaj pomeni varna dezinfekcija, na kaj morajo biti pozorni pri izboru dezinfekcije, za to pa so intenzivno uporabljali lastne digitalne medije (spletno mesto, družbena omrežja …). Mateja Imperl meni, da je osveščenost ljudi o higieni in dezinfekciji zdaj znatno večja, kot je bila pred krizo.

Podjetje bo prihodnje leto praznovalo 50. obletnico delovanja in pravijo, da je njihova glavna prednost močan tim 70 sodelavcev. V prihodnje si želijo posodobiti proizvodnjo, povečati skladiščno logistične kapacitete, razvijati nove izdelke in rešitve, nadgrajevati storitve, saj se zavedajo, da so lahko dolgoročno uspešni le, če bodo najboljši na svojem področju.

 

Preberite še druge zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju in juniju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024