Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Novice
  • #KoronaIzkušnje: Žalsko podjetje Ara med epidemijo Slovencem pomagalo pleskati domove
Novice

#KoronaIzkušnje: Žalsko podjetje Ara med epidemijo Slovencem pomagalo pleskati domove

Podjetje Ara Petrovče je specialist za prodajo barv, lakov, premazov, ometov in spremljajočega materiala (orodja, brusni material, delovna zaščita …), ki vam s celovitim poslovnim pristopom in večletnimi izkušnjami pomaga pri izbiri in uporabi sredstev za zaščito in dekoracijo vseh površin.

#KoronaIzkušnje: Žalsko podjetje Ara med epidemijo Slovencem pomagalo pleskati domove

Direktor Robert Mlinar pravi, da so v obdobju epidemije večino prodaje preusmerili na splet, v spletno trgovino, kjer so svojim strankam nenehno zagotavljali polno podporo po telefonu, in sicer z nasveti pri nakupu in uporabi njihovih izdelkov. Čeprav je bila njihova spletna trgovina prepoznavna že pred epidemijo, je resnično zaživela šele med epidemijo, ko so skoraj vse stranke brez težav takoj preusmerili k nakupom prek spleta. Poskrbeli so za dostavo izdelkov prek Pošte Slovenije, v bližnje kraje pa so dostavljali kar osebno, seveda z upoštevanjem vseh potrebnih higienskih in varnostnih ukrepov.

 

Kljub majhnosti med najboljšimi na področju prodaje barv

Mlinar pravi, da je epidemija tudi pri njih pustila posledice, a ni ustavila poslovanja, predvsem spletne trgovine. Kljub temu da so ena od manjših trgovin z barvami in je konkurenca zelo velika, jim je v tem času uspelo izboljšati prepoznavnost. V izboru Spletni trgovec leta so celo med najboljšimi na področju prodaje barv.

Priznava, da so v tem času veliko več delali, saj je bilo treba prilagoditi poslovanje in poskrbeti za nenehno svetovanje prek telefona in elektronske pošte. Prav s tem, poudarja, so ohranili zaupanje in zadovoljstvo strank, saj je spletni nakup barv brez ustreznega svetovanja lahko hitro zgrešen. Zavedajo se namreč moči barv in njihovega vpliva na počutje in delovno vzdušje posameznika, zato so z natančnim svetovanjem in stalno dosegljivostjo tudi ob koncih tedna poskrbeli, da je vsaka stranka na dom prejela ustrezni izdelek, prilagojen željam in potrebam.

672x436 5ec4d98bd4a43_Capture1.jpg

 

Zavzeto delajo za zadovoljstvo strank

Zmagovalna formula sta po mnenju direktorja kolektivni duh in povezanost sodelavcev. V obdobju epidemije, v času negotovosti so prav vsi enakovredno stopili skupaj in izvajali svoje naloge še bolj zavzeto, da bi stranke ostale zadovoljne. Ob 30-letnici delovanja strankam podarjajo praktična darila ob nakupih, ponosni pa so tudi na donacijo karitas v lokalnem okolju.

 

Preberite še: Izbira prave barve s to rešitvjo ne bo več uganka!

 

Morda vas zanimajo tudi druge #KoronaIzkušnje zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2020 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o