Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Novice
  • #KoronaIzkušnje: Kako so v cerkniškem podjetju strankam omogočili, da postanejo same svoj mojster
Novice

#KoronaIzkušnje: Kako so v cerkniškem podjetju strankam omogočili, da postanejo same svoj mojster


#KoronaIzkušnje: Kako so v cerkniškem podjetju strankam omogočili, da postanejo same svoj mojster

Tokratna zgodba #KoronaIzkušnje prihaja iz Cerknice. Podjetje Strle je družinsko podjetje z večdesetletno tradicijo razvoja in izdelave zunanjih in notranjih senčil ter komarnikov.

V obdobju epidemije so se novim razmeram prilagodili tako, da so se osredotočili na aktivnosti, ki so jih v tem času lahko bolj intenzivno izvajali: pripravo videoposnetkov, promocijskega materiala in navodil. Posebno pozornost so namenili informiranju strank o tem, kako lahko same opravijo meritve, pripravi navodil za izmere in montažo. Kot pravi direktor Matej Strle, so z deljenjem svojih izkušenj strankam omogočili, da so postale "same svoj mojster". Tako so lahko te kljub omejitvam same uredile senčenje svojih domov, še posebej s plise zavesami, ter svoje domove zaščitile pred mrčesom z njihovimi komarniki.

Poskrbeli so, da so bili strankam nenehno na voljo prek elektronskega naslova, telefona, Facebooka ter tudi bloga. Kot pravi Strle, ravno blog in Facebook omogočata, da tam ažurno delijo informacije, znanje in izkušnje in tako svojim strankam in tudi morebitnim novim strankam pomagajo. Vedno so veseli tudi povratnih vprašanj in komentarjev.

 

Največji izziv?

Njihov največji izziv je bil upad povpraševanja po komarnikih in senčilih, kar je bil neposreden rezultat splošnega gospodarskega krča in strahu zaradi koronavirusa. Po besedah direktorja kljub temu v podjetju vztrajno delajo naprej ter pripravljajo in osvežujejo predvsem promocijske materiale. So pa storitve in proizvodnjo prilagodili tako, da spodbujajo vse, ki potrebujejo in želijo njihove izdelke, da s pomočjo njihovih usmeritev izmere opravijo sami. Nato v podjetju naročene izdelke proizvedejo in jih s pomočjo hitre pošte dostavijo na dom oziroma na naslov naročnika. Obenem poudarjajo individualen pristop do vsake stranke, unikatnost in kakovost izdelkov, kar stranke izjemno cenijo. Veliko jim pomeni tudi to, da so jim v podjetju ves čas na voljo za pomoč in dodatne informacije.

 

Spletno naročanje in dostava komarnikov? Seveda!

Kot najbolj učinkovito aktivnost, ki so jo izvedli v obdobju epidemije, navajajo spletno naročanje in pripravo materialov, ki so potrebni, da lahko stranka sama izvede tako izmero kot tudi montažo plise zaves ali komarnikov.

 

672x436 5ebb094df29ae_plise_zavese_S.jpg

 

Ohranjanje komunikacije je bistveno

Strinjajo se, da je komunikacija v negotovih časih še kako pomembna, zato še naprej največ poznosti namenjajo komunikaciji s strankami, in sicer prek spletnih kanalov, profila na Facebooku, skupine na Facebooku, bloga in kanala na YouTubu. Ponosni so, da vztrajajo in ohranjajo komunikacijo. Veseli so vsakega klica in stika, saj v dnevni komunikaciji s strankami opažajo, da so vesele, da delajo in da se lahko z njimi pogovorijo o svojih potrebah in željah.

 

Preberite še druge zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 

 


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2020 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o