Novice

#KoronaIzkušnje: Team buildinge za podjetja med epidemijo izvajali kar na daljavo

Escapebox je ekipa zvedavih posameznikov, ki ustvarja igre in doživetja, razvija igra, kot sta Escape room in Treasure hunt, za turistična doživetja, oglasne igre za trženjske kampanje, znamčene igre za višjo vključenost zaposlenih ter team building doživetja za najdrznejša podjetja. 

#KoronaIzkušnje: Team buildinge za podjetja med epidemijo izvajali kar na daljavo

Blaž Pregelj, soustanovitelj podjetja, pravi, da želijo igrifikacijo in zabavo vpeljati v vse pore naših zasebnih in poslovnih življenj. Podjetje je pretežno vezano na turistični sektor ter trženjske dogodke in rešitve, ki se običajno odvijajo v fizičnem svetu. Pomemben del njihovih storitev predstavljajo tudi team buildingi.

 

Od neaktualne ponudbe do novih digitalnih rešitev

Z razglasitvijo epidemije so ravno omenjeni sektorji dobesedno čez noč prenehali poslovati, zato so zaustavitev gospodarstva takoj občutili tudi sami. Po besedah Preglja so trije naročniki projekte ustavili že sredi prvega tedna epidemije, vendar verjame, da se bodo projekti zgolj preložili. Njihov največji izziv je predstavljal popoln obrat prodajne ponudbe, saj je praktično čez noč 80 odstotkov njihove ponudbe postalo neaktualne. Hkrati se zavedajo, da še nekaj časa ne bodo mogli izvajati rešitev, ki so bile ključne za njihovo prodajo, zato so se že v prvem tednu epidemije osredotočili na razvoj digitalnih rešitev in ustvarili več digitalnih produktov, ki so, kot pravi Pregelj, naleteli na dober odziv.

672x436 5ece2a88b294e_escapebox2.jpg

Team building na daljavo

Za stranke so pripravili team building program na daljavo (RemoteBox), ki je v celoti nastal kot odgovor na nove oblike dela in druženja, namenjen pa je skupinam od šestih do 50 oseb. Izvedejo ga lahko v slovenskem in angleškem jeziku, kar na tri načine, in sicer kot od štiri do šest tednov trajajočo serijo pisarniških olimpijskih iger, kot enkraten team building na daljavo ali kot escape room, pri katerem ekipe med seboj tekmujejo, kateri bo prej uspelo poiskati skrinjo. Odzivi na nove rešitve so odlični, si pa želijo, da bi jih prepoznalo in spoznalo še več ljudi in podjetij.

Glede na to, da je obdobje epidemije prineslo velik porast uporabe digitalnih kanalov in družbenih omrežij, Pregelj poudarja, da ravno zaradi tega dolžina interakcije in vključitev v samo interakcijo (engagement) uporabnikov postajata še pomembnejši. Meni, da bodo morala podjetja zdaj še bolj kreativno in zanimivo pristopati k vsebinam na svojih družbenih omrežjih in digitalnih kanalih. Prav tu pa jim lahko pomagajo njihove igrificirane digitalne rešitve, s katerimi bodo poskušali še bolj nagovarjati podjetja.

 

Ekipa je pomembna

V Escapeboxu se radi zabavajo in si pomagajo. Zavedajo se, da dobra ekipa zmore vse, tudi ko je najtežje. Skupaj ustvarjajo delovno okolje, v katero radi prihajajo, saj je to odraz vsakega in vseh od njih. Med epidemijo so največ pozornosti namenili razvoju novih produktov, premisleku o razvoju in viziji ter ohranjanju stikov z naročniki. Vsak dan ob 8.30 so se s celotno ekipo dobili na jutranji kavi ter pogledali dnevne in tedenske zadolžitve. Razveselili so se tudi nove članice Pike.

672x436 5ece2a877a79d_escapebox1.jpg

Brezplačne igre Naredi sam za uporabnike
Ker je preganjanje dolgčasa na zabaven in igriv način njihova glavna misija, so pobrskali po arhivu in pripravili 20 iger Naredi sam, ki jih lahko vsak naredi doma – sam/-a, skupaj s partnerjem oziroma partnerico ali z otroki. Poleg tega so tako preproste, da jih je mogoče izdelati iz predmetov, ki jih ima vsak doma.

Da je bilo vse skupaj še lažje, so pripravili tudi PDF-predloge, da so lahko igre uporabniki z enim klikom natisnili in takoj začeli igrati. Odziv na igre je bil odličen, igre pa si je pretočilo več kot tisoč uporabnikov. V podjetju ravno končujejo razvoj svoje prve namizne igre, verjamejo, da jo bodo lahko v kratkem predstavili tudi uporabnikom, prijateljem in znancem.

 

Preberite še druge zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.