Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Novice
  • #KoronaIzkušnje: Čez noč uredili spletno trgovino in z izdelki pomagali v bolnišnicah, domovih starejših
Novice

#KoronaIzkušnje: Čez noč uredili spletno trgovino in z izdelki pomagali v bolnišnicah, domovih starejših

Kmetijska zadruga Metlika ima več kot 40-letne izkušnje na področju veleprodaje in oskrbe gostinstva. Darja Papič, vodja odnosov z javnostmi, je za Bizi povedala, da so zaradi epidemije praktično čez noč ostali brez večjega dela prihodkov, saj so njihovi ključni kupci s področja gostinstva.

#KoronaIzkušnje: Čez noč uredili spletno trgovino in z izdelki pomagali v bolnišnicah, domovih starejših

Vsi vemo, da je bila večina gostinskih lokalov kar nekaj tednov zaprtih. V zelo kratkem času je njihova ekipa najbolj motiviranih in zagnanih sodelavcev ustanovila spletno trgovino za nakup živil, s pomočjo katere so ublažili vsaj del padca načrtovanih prihodkov. Pred epidemijo so lahko pri njih prek spleta nakupovali njihovi ključni kupci: gostinci oziroma pravne osebe in samostojni podjetniki, potem pa so nakupe omogočili vsem.

 

Dostava že naslednji dan po naročilu

Kupcem so omogočili dostavo v večji del Slovenije že naslednji delovni dan, asortima pa so prilagodili željam in potrebam kupcev. Največ pozornosti so v zadnjih tednih posvetili aktivnostim v spletni trgovini, spletni komunikaciji in družbenim omrežjem, torej kanalom, kjer je bila večina kupcev med epidemijo najbolj prisotna.

 

Delijo utrinke aktivnosti v podjetju

S sledilci na družbenih omrežjih so delili utrinke, povezane z njihovo spletno trgovino, kjer sicer objavljajo novosti, akcije, pa tudi svoje dobrodelne akcije. Sledilce navdušujejo z utrinki in izkušnjami iz vinogradov, kleti in predstavljajo svoja vina, saj tudi degustacij v zadnjih tednih niso mogli izvajati. Zavedajo se, da so ključ do uspeha zadovoljne stranke, ki se z veseljem vračajo k njim, zato so na Facebooku pred kratkim izpeljali tudi nagradno igro in nagradili njihove najbolj zveste sledilce.

672x436 5eccbd59c55bf_Captureaa.jpg

Zdaj ko so se gostinski lokali odprli, veliko pozornosti posvečajo najpomembnejšim kupcem, gostincem, kjer je ključna osebna prodaja. Zelo pomemben jim je stalen in pristen stik s strankami, čas karantene pa so izkoristili tudi za pripravo aktivnosti, ki jih bodo lahko izvajali v prihodnjih mesecih.

 

Pomagali najbolj izpostavljenim in požrtvovalnim

Kot pravi Darja Papič, v kolektivu KZ Metlika veliko pozornost posvečajo družbeno odgovornim projektom. Ponosni so, da so v času epidemije izpeljali dobrodelno akcijo Pomagajmo junakom, v kateri so s pomočjo njihovih najbolj zvestih partnerjev z dobrodelnimi paketi pomagali zaposlenim v domovih za starejše, bolnišnicah, zdravstvenih domovih in drugim, ki so bili v tem času najbolj izpostavljeni in požrtvovalni. Njihove pakete so med drugim prejeli v Zdravstvenem domu v Portorožu, v domu starejših Ljubljana-Vič in Metliki, na Infekcijski kliniki in drugod.

672x436 5eccbd36abfab_KZ_metlia.jpg

 

KZ Metlika je organizirana v štiri dohodkovno samostojne enote: Gastro za oskrbo gostinstva, Vino, ki zajema vinsko klet in vinogradništvo, Mesnine, ki zajema klavnico, mesnico ter mesni diskont v Ljubljani, in Trgovina z maloprodajnimi trgovinami in agrocentrom.

 

Preberite še druge zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2020 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o