Kmetijska zadruga Metlika ima več kot 40-letne izkušnje na področju veleprodaje in oskrbe gostinstva. Darja Papič, vodja odnosov z javnostmi, je za Bizi povedala, da so zaradi epidemije praktično čez noč ostali brez večjega dela prihodkov, saj so njihovi ključni kupci s področja gostinstva.
Vsi vemo, da je bila večina gostinskih lokalov kar nekaj tednov zaprtih. V zelo kratkem času je njihova ekipa najbolj motiviranih in zagnanih sodelavcev ustanovila spletno trgovino za nakup živil, s pomočjo katere so ublažili vsaj del padca načrtovanih prihodkov. Pred epidemijo so lahko pri njih prek spleta nakupovali njihovi ključni kupci: gostinci oziroma pravne osebe in samostojni podjetniki, potem pa so nakupe omogočili vsem.
Dostava že naslednji dan po naročilu
Kupcem so omogočili dostavo v večji del Slovenije že naslednji delovni dan, asortima pa so prilagodili željam in potrebam kupcev. Največ pozornosti so v zadnjih tednih posvetili aktivnostim v spletni trgovini, spletni komunikaciji in družbenim omrežjem, torej kanalom, kjer je bila večina kupcev med epidemijo najbolj prisotna.
Delijo utrinke aktivnosti v podjetju
S sledilci na družbenih omrežjih so delili utrinke, povezane z njihovo spletno trgovino, kjer sicer objavljajo novosti, akcije, pa tudi svoje dobrodelne akcije. Sledilce navdušujejo z utrinki in izkušnjami iz vinogradov, kleti in predstavljajo svoja vina, saj tudi degustacij v zadnjih tednih niso mogli izvajati. Zavedajo se, da so ključ do uspeha zadovoljne stranke, ki se z veseljem vračajo k njim, zato so na Facebooku pred kratkim izpeljali tudi nagradno igro in nagradili njihove najbolj zveste sledilce.

Zdaj ko so se gostinski lokali odprli, veliko pozornosti posvečajo najpomembnejšim kupcem, gostincem, kjer je ključna osebna prodaja. Zelo pomemben jim je stalen in pristen stik s strankami, čas karantene pa so izkoristili tudi za pripravo aktivnosti, ki jih bodo lahko izvajali v prihodnjih mesecih.
Pomagali najbolj izpostavljenim in požrtvovalnim
Kot pravi Darja Papič, v kolektivu KZ Metlika veliko pozornost posvečajo družbeno odgovornim projektom. Ponosni so, da so v času epidemije izpeljali dobrodelno akcijo Pomagajmo junakom, v kateri so s pomočjo njihovih najbolj zvestih partnerjev z dobrodelnimi paketi pomagali zaposlenim v domovih za starejše, bolnišnicah, zdravstvenih domovih in drugim, ki so bili v tem času najbolj izpostavljeni in požrtvovalni. Njihove pakete so med drugim prejeli v Zdravstvenem domu v Portorožu, v domu starejših Ljubljana-Vič in Metliki, na Infekcijski kliniki in drugod.

KZ Metlika je organizirana v štiri dohodkovno samostojne enote: Gastro za oskrbo gostinstva, Vino, ki zajema vinsko klet in vinogradništvo, Mesnine, ki zajema klavnico, mesnico ter mesni diskont v Ljubljani, in Trgovina z maloprodajnimi trgovinami in agrocentrom.
Preberite še druge zgodbe:
-----------
Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.