Novice

#KoronaIzkušnje: Ko so zaprli salone, so strokovnjaki za vrata svetovali prek spletnega asistenta

#KoronaIzkušnje: Ko so zaprli salone, so strokovnjaki za vrata svetovali prek spletnega asistenta

Podjetje Matjaž iz Petrovč je generalni zastopnik za garažna in industrijska vrata Hörmann. Nina Oset, vodja marketinga, je za Bizi povedala, da so se morali tudi v njihovem podjetju hitro prilagoditi nastali situaciji v zvezi s koronavirusom. Prvi ukrepi, ki so jih uvedli na začetku epidemije, so bili delo od doma in zaprtje vseh njihovih razstavnih salonov.

Prav tako so v začetni fazi izvajali le najnujnejše servisne in montažne storitve. Vse to so opravljali v skladu z navodili vlade in NIJZ. Poudarja, da je bilo v času epidemije zanje najpomembnejše zdravje njihovih kupcev in zaposlenih.

672x436 5ed88636dabee_ROKM0073.jpg

Virtualna povezava s kupci

Njihov največji izziv je bil, da ostanejo povezani s kupci, ki so v času epidemije, ko so ostali doma, imeli več časa, da razmišljajo o prihodnjih načrtih pri hiši. Nekateri so ostali sredi gradnje ali prenove, zato so jim želeli ponuditi možnost, da se, kljub temu da so bili njihovi razstavni saloni zaprti, povežejo z njihovimi strokovnjaki za vrata. V podjetju so se odločili, da se osredotočijo na virtualno povezavo s kupci. Prav tako so jih redno obveščali o dogajanju v podjetju prek družbenih omrežij, ki so tudi sicer priljubljena vez s strankami.

Ker so želeli nagovoriti kupce in obiskovalce svoje spletne strani, so prav med epidemijo uvedli novost – spletnega asistenta, za katerim so se "skrivali" njihovi komercialisti, ki so delali od doma. Pogosto imajo spletne strani spletnega asistenta, ki je pravzaprav pogovorni robot. Ker tega načina komuniciranja niso želeli, so zato aktivirali svoje strokovnjake, ki zaradi ukrepov niso opravljali ogledov in svetovali strankam v živo.

672x436 5ed8864039567_2.jpg

Tako so obiskovalcem spletne strani ponudili možnost, da jih "obiščejo" in se z njimi povežejo virtualno. Odziv na to novost je bil, po besedah Nine Oset, odličen, zato so se odločili, da možnost neposredne povezave z njihovimi komercialisti prek spletne strani obdržijo tudi zdaj, ko so njihovi razstavni saloni že odprti. Dodaja, da so veseli, da so iz težke situacije, ki jo je prinesla epidemija, "odnesli" nekaj pozitivnega in dobrega za podjetje.

Zaposleni in kupci na prvem mestu

"V našem podjetju so ljudje vedno na prvem mestu. To so naši zaposleni in naši kupci," poudarja Nina Oset, in to se tudi med epidemijo ni spremenilo. Trudili so se za povezanost med zaposlenimi z videosestanki. Vsak teden je njihov direktor Primož Oset nagovoril vse zaposlene po elektronski pošti in jih obveščal o tem, kako se podjetje spoprijema z ukrepi, jih spodbujal in obveščal o novostih.

Podjetje Matjaž se tudi sicer trudi, da pomaga v lokalnem okolju. Tako so med epidemijo razdelili nekaj mask, ki jih je na začetku primanjkovalo tudi njim. Poskrbeli so za varnost tako zaposlenih kot njihovih obiskovalcev in tudi "v prihodnje se bomo trudili, da prisluhnemo tako okolju kot kupcem in priskočimo na pomoč, tam, kjer lahko," zaključuje Nina Oset.

672x436 5ed8863c062c4_ROKM0104.jpg

Preberite še druge zgodbe:

 

-----------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju in juniju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.

 

 

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024