Le nekaj kilometrov od državne meje z Avstrijo je Gostilna in hotel Delalut oziroma "Hiša prijaznih ljudi", kot hotelski kompleks imenujejo mnogi gosti.
Družinsko podjetje Delalut z Raven na Koroškem se z gostinstvom in hotelirstvom ukvarja že od leta 1991. Gostilno, znano po domačih koroških jedeh, dopolnjujeta hotel in hostel s številnimi sobami.
Prvič v 20 letih zaprli svoja vrata
Tina Delalut Smrtnik nam je povedala, da jih je v času epidemije najbolj prizadelo, da so morali prvič po 20 letih poslovanja celoten objekt popolnoma zapreti. Niso smeli poslovati, bili so zmedeni zaradi pomanjkanja pravih informacij, kar je še dodatno oteževalo celotno situacijo. To je trajalo dva meseca, nato pa so začeli obratovati s polovičnim delovnim časom, ki so ga iz tedna v teden prilagajali. Dnevno se prilagajajo priporočenim ukrepom s strani vlade in NIJZ in jih dosledno upoštevajo.
"Res ni preprosto obratovati ter hkrati še razkuževati, zapisovati in voditi vse potrebne evidence."
Delalut Smrtnikova pravi, da se jim je v času epidemije nenehno postavljalo vprašanje, kako bodo delali naprej, ali bodo imeli dovolj strank, kako bodo omogočili gostom, da se bodo čim bolje počutili. Veliko njihovih hotelskih gostov je iz tujine, ker so meje ostale zaprte, pa teh gostov žal ni bilo. Prodaja je upadla za več kot polovico. Zato so začeli s pospešeno promocijo in se ves čas trudili, da so ostali v stiku s svojimi gosti prek družbenih omrežij. Gostom so pripravili hrano tudi, da jo odnesejo domov.
Povezanost med sodelavci je v težkih časih ključna
Med epidemijo so bili veliko v stiku s sodelavci, se med seboj spodbujali. Po besedah Tine Delalut Smrtnik delujejo kot velika družina, in je izjemno vesela, da so med seboj tako povezani. Njihove stranke so komunikacijo z njimi med epidemijo zelo pozitivno sprejele, jim namenjale spodbudne besede, in tako je še danes, ko jih obiščejo. Pravijo, da se njihova iskrenost do gostov čuti, kar ti zelo cenijo.
Kuhali za gasilce in zdravstveno osebje
Najbolj ponosni so, da so se v kriznem času pridružili dobrodelni akciji Chefs Care, v kateri so se gostinci med seboj nominirali z namenom, da skuhajo obrok za tiste, ki so v času epidemije delali. Tako so skuhali malico s sladico za Koroški gasilski zavod ter za Zdravstveno reševalni center Koroške.
V naslednjih mesecih želijo "najprej hišico, ki se je v dveh mesecih sesula, postaviti nazaj, da postanejo stvari tako stabilne, kot so bile pred začetkom krize", potem pa se bodo posvetili tudi dolgoročnim načrtom.
Preberite še druge zgodbe:
--------
Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju in juniju predstavljamo zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.