Novice

Zakaj so vizitke preživele digitalno revolucijo

Digitalna revolucija je na mnogo načinov spremenila način poslovanja. A eden najstarejših simbolov sklepanja poslovnih vezi, vizitka, v 21. stoletju še naprej ostaja nepogrešljiv del poslovne kulture.

Zakaj so vizitke preživele digitalno revolucijo

Razvoj digitalnih tehnologij je marsikateri tradicionalni obliki napovedal hiter in neusmiljen konec. Tiskane knjige naj bi jutri postale preteklost, enako velja za časopisje. Pojavila so se podjetja, ki ponujajo digitalne rešitve ali vsebine za zadovoljitev iste potrebe. A za razliko od nekaterih uresničenih napovedi se tiste o zatonu, nepomembnosti in preživetosti klasičnih (papirnatih oz. kartonastih vizitk niso uresničile. Še več, te so vsaj enako pomembne kot kdajkoli prej.

Od Kitajske do Evrope, pomembnost vizitk ostaja

Vizitke so v 15. stoletju izumili na Kitajskem, v 17. in 18. stoletju pa so postale nepogrešljiv del tako trgovskega posla kot splošne kulture (vizitke posameznikov so njihovi služabniki delili vnaprej in s tem napovedovali obisk svojega delodajalca v Evropi. Imajo zanimivo večplastno funkcijo – so najmanj mini osebni oglas, družbeno sporočilo in spomin na osebno srečanje. A kljub številnim digitalnim alternativam (primer je start-up Haystack, ki ponuja digitalizirane vizitke in prepričanju, da bo izmenjavo vizitk nadomestilo izmenjavanje datotek VCF (format za digitalne vizitke, papirnata vizitka ostaja.

Več o tem tukaj.

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024