Novice

Pravo orodje za povečanje konkurenčnosti

Eden glavnih ciljev podjetja Amis je prepoznavanje potreb naročnikov, samo tako si lahko zagotovijo rast. Pri tem jim je v glavno podporo orodje CRM.

Pravo orodje za povečanje konkurenčnosti

Podjetje Amis je eden vodilnih ponudnikov na področju rešitev telekomunikacijskih storitev za poslovne uporabnike. Podjetje je v zadnjih letih hitro raslo, kar pa je prineslo nove izzive, predvsem v želji po učinkovitem obvladovanju naročil, razvoja in storitev. Hkrati pa so želeli še naprej zagotoviti kakovostne in zanesljive storitve.

Učinkovito orodje povezovanja in spremljanja naročnikov

Da bi dosegli takšne cilje, je bilo nujno, da so uvedli učinkovit sistem upravljanja z obstoječimi in potencialnimi naročniki. Takrat so se začeli zavedati, da potrebujejo učinkovito orodje, ki jim bo zagotavljalo povezovanje in poglobljeno spremljanje svojih naročnikov. "Da potrebujemo ustrezno orodje, smo se zavedali že ves čas, saj Amisov uspeh temelji ravno na razumevanju svojih naročnikov in hitremu prilagajanju njihovim potrebam," nam je v intervjuju uvodoma povedala Katjo Šajnovič, direktorica za prodajo in marketing v podjetju Amis.

Takrat so se začeli prvič spogledovati z orodjem CRM, to je sistem za pregledno upravljanje z obstoječimi in potencialnimi naročniki, implementacijo pa so po tehtnem premisleku zaupali podjetju Agilcon.

CRM je njihove dnevne procese postavilo na višjo raven, predvsem pa je izboljšal učinkovitost in transparentnost. Vse v prid naročnikov.

Več o tem tukaj.