Novice

Med epidemijo ustanovili spletno trgovino z nenavadnimi lončnicami

#KoronaIzkušnje: Džungla Plants

Med epidemijo ustanovili spletno trgovino z nenavadnimi lončnicami

Džungla Plants je spletna trgovina s sobnimi rastlinami, ki sta jo ustanovili prijateljici in ljubiteljici sobnih rastlin Tilyen Mucik in Tjaša Jarc. Idejo o spletni trgovini sta realizirali lani, prav med epidemijo, nastala pa je iz želje ustvariti raznoliko ponudbo sobnih rastlin.

V njej vam na ves čas predstavljajo rastline, ki so trenutno na voljo, pa tudi postopek, kako jih izbrati, plačati in prevzeti. Naročene rastline lahko pošljejo po pošti ali pa jih kupec prevzame osebno. V ponudbi imajo predvsem zelene džungelske rastline, ki so trenutno na trgu še posebej zaželene, med njimi je tudi nekaj zelo redkih rastlin, in tudi dodatke za nego vseh sobnih rastlin.

Epidemija kot priložnost

Soustanoviteljici priljubljene spletne trgovine sta se za podjetniško pot odločili, ker sta ravno v času epidemije opazili veliko zanimanja za zelene sobne rastline, prav tako sta zaznali priložnost za uspešno spletno prodajo v tem, da so se trgovine zaradi epidemije zaprle.

Na uspešnost sta ustanoviteljici upali, nista pa zares vedeli, kaj pričakovati, dokler nista začeli poslovati. Njuni ciljni kupci so predvsem ljubitelji sobnih rastlin in tisti, ki šele začenjajo urejati svoj dom. Zavedata se, da je pri nas izziv najti zanimive in drugačne sobne rastline, naročila iz tujine pa predstavljajo tveganje, zato je njun namen ponuditi čim boljši izbor rastlin s hitro in varno dostavo po Sloveniji. Ponudbo ves čas nadgrajujeta in se prilagajata povpraševanju.

Izzivi zaradi preobremenjenosti dostavnih služb

Tilyen Mucik in Tjaša Jarc pravita, da je epidemija večino časa pozitivno vplivala na celoten posel. Z izzivi se je podjetje spoprijemalo decembra, ko so bile dostavne službe preobremenjene z naročili, zato je prihajalo do napak in zamud z njihove strani, nekaj težav pa sta imeli tudi s kakovostjo rastlin zaradi njihovih dobaviteljev, torej tistih, ki te rastline gojijo.

Spletno oglaševanje je učinkovito

Za zelo učinkovito aktivnost se je po mnenju ljubiteljic sobnih rastlih izkazalo spletno oglaševanje, saj omogoča nenehen pregled nad dogajanjem ter sprotno prilagajanje in izboljševanje. 

original 605af7fea0b38_Dzungla_plants_rastline_Bizi.jpg

"Vse se začne in konča pri kupcih"

Mucikova in Jarčeva poudarjata, da je pri poslovanju ključno vedeti, kaj si kupci želijo, in potem zadovoljiti ta pričakovanja. Družbena omrežja so zelo učinkovit kanal za komunikacijo s kupci, pri dobaviteljih pa gre predvsem za dolgoročne izkušnje in nenehno iskanje novih. Ne dajeta velikega poudarka le izboru rastlin, ampak lahko na njihovih družbenih omrežjih kupci najdejo še veliko nasvetov in 'trikov' za nego rastlin. 

V decembru kupce presenetili kar z osebno dostavo

Kot zanimivost ustanoviteljici Džungle Plants navajata, da sta se decembra, v času težav z dostavnimi službami, odločili, da začneta v podjetju dostavljati rastline po Ljubljani kar osebno. To se je izkazalo za zelo dobro poslovno potezo, saj jima je osebna dostava omogočila še boljši stik s kupci, prav tako pa se je skrajšal tudi čas od nakupa do dostave.

Veliki načrti za prihodnje mesece

Podjetje je bilo po podatkih Bizija v register vpisano 10. 9. 2020, kar pomeni, da gre za sveže, mlado podjetje. Kljub temu podatku imata ustanoviteljici velike načrte za vnaprej: v prihodnjih mesecih želita optimizirati spletno prodajo v Sloveniji in se razširiti tudi v segment B2B (opremljanje pisarn, poslovna darila ...). Trenutno se intenzivno pripravljata na širitev na hrvaški trg.

 

Preberite še: