Novice

Med epidemijo odpirajo spletne trgovine, vzpostavili so tudi virtualni klicni center

#KoronaIzkušnje: marketinška agencija Rubikon GRAL

Med epidemijo odpirajo spletne trgovine, vzpostavili so tudi virtualni klicni center

Z epidemijo se je morala spopasti tudi marketinška agencija Rubikon GRAL. Poleg klasičnih agencijskih storitev ponujajo celovit nabor lastne "in house" produkcije (avdio- in videoprodukcija, digitalna produkcija, spletna produkcija, grafično oblikovanje), kar jim omogoča učinkovito sodelovanje z naročniki.

Direktor in partner agencije Aljaž Podlogar je povedal, da epidemija vpliva tudi na njihovo poslovanje — veliko je slalomiranja med že začrtanimi projekti in novimi poslovnimi idejami, ki so se pojavile kot odgovor na nove razmere v katerih so se znašli. Kot pravi, je bila in je še vedno na preizkušnji njihova agilnost, in ponosni so, da vsakodnevno dokazujejo svojo zmožnost ne le prilagajanja, ampak tudi proaktivnega odzivanja.

Negotovost rešujejo s celovitim negovanjem odnosov

Podlogar pojasnjuje, da je njihov največji izziv negotovost, tako med zaposlenimi kot med naročniki in poslovnimi partnerji. Zaposlenim so ob optimalni tehnični in vodstveni podpori omogočili delo od doma. Stremijo k temu, da bi v teh nenavadnih okoliščinah ostali agencija, ki zagotavlja napredne rešitve, in da bi negovali kreativnost ter občutek pripadnosti, vpetosti, zato vsak dan začenjajo s skupinskim sestankom v spletnem okolju Zoom.

Obvladovanje izzivov s 360° podporo

Naročnikom nudijo celovito 360°-podporo, s katero so odločno začeli že v prvih dneh epidemije. Čez noč so bili odpovedani domala vsi dogodki, pod vprašajem se je znašlo snemanje TV-oglasov, turistična panoga je prenehala oglaševati – zato so celostno pristopili k reševanju najrazličnejših izzivov in vso pozornost posvetili pospeševanju prodaje storitev in izdelkov svojih naročnikov ter njihovemu osmišljanju v spremenjenem poslovnem kontekstu.

Z novimi spletnimi trgovinami do nadpovprečnih rezultatov

Še odločneje so povečali stopnjo digitalizacije, odpirajo spletne trgovine, iščejo nove oglaševalske priložnosti, povečali so sodelovanje z vplivneži z družbenih omrežij in tako zagotovili, da naročniki po spletu zanesljivo dosegajo svoje ciljne publike, tudi ob spletnem lansiranju izdelkov. Izjemno so veseli, da vse te spletne trgovine beležijo nadpovprečne rezultate.

Verjamejo v dolgoročno ustvarjanje vezi in v trdnost dolgoročnih strateških ciljev. Letos so zato iskali priložnosti inoviranja – izpopolnjevanja spletnega nastopa svojih naročnikov in ponujanja priložnosti, ki dolgoročno izpopolnjujejo spletno prodajo ter nastop podjetja na spletu. Še bolj raziskujejo potrebe ciljnih publik naročnikov in iščejo nove načine naslavljanja njihovih potreb, tudi tistih bolj nišno usmerjenih.


"Epidemija je zmanjšala število osebnih stikov, s tem pa še bolj dokazala njihovo pomembnost."

 

Z rednimi srečanji do tesnejšega sodelovanja

V agenciji ta čas veliko pozornost posvečajo tako sodelavcem kot tudi strankam, imajo redne spletne sestanke z naročniki, in prav s tem so ustvarili še tesnejšo povezanost z njimi. Prav spletno druženje, pa tudi večerni klici, pravi Podlogar, so jim omogočili, da vsak delovni dan začnejo bolj sproščeno in z večjim zaupanjem drug v drugega.

Še nekoliko več pozornosti so namenili tudi vprašanju, katere so naloge trženja in spletne komunikacije v tem času, iskali pa so tudi načine, kako bi naročnikom lahko ponudili dodatno podporo.

Virtualni klicni center za Rdeči križ

Kljub spremenjenim razmeram na trgu in negotovosti so ponosni na vse svoje dejavnosti in seveda na njihove uspehe. Ponosni so, da so s strokovnostjo pripomogli k boljšemu vsakdanu celotne skupnosti – med drugim so se spomladi 2020 z veseljem odzvali na prošnjo Rdečega križa Ljubljana, za katerega so vzpostavili virtualni klicni center. Prostovoljci so bili tako od doma na razpolago vsem, ki so potrebovali njihovo pomoč, in tudi v času zaprtja države zagotavljali informacije o nujni oskrbi prebivalstva, nudili pa so tudi psihološko in socialno podporo.

Tudi z novoletnim obdarovanjem so skušali pomagati lokalnim podjetjem in pomembnim ustanovam ter organizacijam, zato so ustvarili možnost, s katero so njihovi partnerji za svoje darilo izbrali eno izmed naslednjih možnosti: (1) podporo slovenskim restavracijam, (2) podporo prireditveni industriji, (3) donacijo organizacijam za mladostnike ali (4) donacijo za kulturnike.

 

Preberite še: