Novice

Italijanski mikropražar kave iz Logatca, ki navdušuje z vrhunsko kavo

#BiziKLEPET: Rodolfo Di Giamberardino

Italijanski mikropražar kave iz Logatca, ki navdušuje z vrhunsko kavo

To je zgodba, po kateri si boste zagotovo zaželeli kave, saj smo tokrat na BiziKLEPET povabili lastnika butične mikropražarne Rodolfa Di Giamberardina. Prihaja iz Italije, iz Abruzza, zdaj pa že šest let živi v Logatcu, kjer praži visokokakovostno kavo. Kavo, za katero pravi, da bo najprej pobožala brbončice, nato pa prešla naravnost v srce.

 

V Slovenijo prišel zaradi ljubezni in kmalu ugotovil, kaj manjka

V pražarni RUDY'S Quality Coffee sam skrbi za nabavo zelene kave, praženje in trženje, kot pravi, je "deklica" za vse. Njegova strast do kave se je začela že v otroštvu, ko ga je mama pošiljala po kavo v bližnjo pražarno na vasi. Naročeno kavo v zrnju so zmleli, zapakirali v papirnato vrečko in zato je dišalo po njej celo pot do doma. V Slovenijo je prvič prišel pred dvanajstimi leti zaradi ljubezni, vedel je, da kot ekonomist tukaj najverjetneje ne bo dobil dela, zato je razmišljal, kaj imajo v Italiji takšnega, kar v Sloveniji ni.

Kmalu je ugotovil, da tu ni bilo malih obrtniških pražarn, kot so v Italiji, in tako se je porodila ideja o ustanovitvi svoje pražarne, in začelo se je njegovo potovanje v svet kave, v obdobje učenja in raziskovanja. Njegove kave so skrbno izbrane, ročno obrane sezonske kave, pražene na način, ki izvabi iz njih le najboljše. Poslanstvo znamke je vrhunska kvaliteta in prefinjen izbor, kar se okusi v kavah, in prav v tem se zagotovo razlikujejo od komercialnih kav, pri katerih večina kupcev pozna le znamko, ne pa tudi sorte, časa obiranja, obdelave in plantaže, kjer je bila kava pridelana.

 

Strankam je vedno na voljo sveže pražena kava

Ker praži kavo vsaj dvakrat na teden, pri čemer obdeluje majhne lote zelene kave, je strankam na voljo vedno sveže pražena kava. Vsaki kavi določi profil praženja, kavo zmelje le po potrebi, da podaljša življenjski cikel pražene kave.

original 604e7cff105b6_Mikro_prazarna.png

 

Ceni podjetniško svobodo in stremi k najboljši kakovosti

Kot podjetnik najbolj ceni svobodo pri izbiri nakupa kav, ki jih je treba pražiti, prilagodljivost pri upravljanju delovnega dne ter neposreden odnos s strankami. Sam zase meni, da je perfekcionist, in ko skuha praženo kavo, nad katero ni navdušen, skuša najti odgovore. Vedno znova jo poskuša, tako da spremeni vsak parameter, saj meni, da lahko le tako strankam vedno ponudi najboljšo kakovost.

Pri delu ga najbolj navdušuje zadovoljstvo kupcev, pohvale, ki jih prejema od ljudi, ki cenijo kakovost sveže pražene kave.

 

"Biti pražar je lepo, vznemirljivo, a hkrati težko delo."

 

Po korakih do vrhunskega izdelka

Zeleno kavo osebno izbere, predhodno pridobi manjše vzorce, ki jih preizkusi, ali so primerni za nakup. V nadaljevanju velik poudarek daje fazi praženja, saj kot pravi, "lahko kupite najboljši lot zelene kave, vendar če praženje izvedete nepravilno, rezultat ne bo ustrezal pričakovanju strank". Tudi napake v poslu jemlje kot izhodišče za nadaljnjo profesionalno in osebno rast.

 

Če gradiš na dolgi rok in na kakovosti, se stranke vračajo – kljub epidemiji

Tako kot pri večini podjetij je epidemija zadala zelo močan udarec tudi njegovemu podjetju. Hkrati pa je vesel, da ga stranke niso zapustile. Z vsemi potrebnimi previdnostnimi ukrepi je nadaljeval delo, četudi so ga stres in skrb za prihodnost trenutno zaustavili pri načrtovanih projektih. Pravi, da mu je v tem obdobju pomagala predvsem spletna prodaja, je pa res, da je sam človek, ki je zelo rad obkrožen z ljudmi in se zato ukvarja z neposredno prodajo svojih izdelkov, njegov največji izziv pa je komuniciranje z distanco in uporaba zaščitne maske – predvsem zato, ker ne obvlada slovenščine še tako, kot bi si želel.

 original 604e7cfec89dc_Kava_Rudy..png

 

Kava prinese čustva

Rodolfo Di Giamberardino dodaja, da lahko kava, tako kot katerikoli drugi živilski izdelek, vpliva na čustva. Mora fascinirati, pražar pa mora imeti to sposobnost, da prenese sporočilo te kave. Meni, da je dober pražar tisti, ki zna stranki svetovati, razume njen okus in potrebe, tako kot prodajalec knjig, ki lahko bralcem priporoči pravo zgodbo. Večino komunikacije usmerja na družbena omrežja, vesel pa je tudi vseh priporočil zadovoljnih strank.

 

Veliki načrti za prihodnost

Že pred epidemijo je sodeloval in se dogovarjal, da bi lahko njegovo kavo postregli v barih ali manjših restavracijah, zato upa, da bo to pot lahko kmalu nadaljeval. Želi si tudi okrepiti spletno prodajo in še naprej navduševati vse več strank, ki cenijo dobro kavo.