Novice

Z inovativnimi izdelki kljub zaprti gostilni do 50 % prihodkov

#KoronaIzkušnje: Gostilna Repovž

Z inovativnimi izdelki kljub zaprti gostilni do 50 % prihodkov

Daleč od mestnega vrveža, v domačem okolju v Šentjanžu se nahaja Domačija Repovž, gostilna s prenočišči. Gre za tipično slovensko gostilno, polno topline in spominov, z živim točilnim pultom in pogrnjenimi mizami. Ko je lani poleti Michelin Guide predstavil vodnik, ki je prvič v zgodovini prinesel seznam najboljših slovenskih restavracij, so se med dobitniki priznanj znašli tudi oni in prejeli priznanje BIB Gourmand, ki predstavlja dobro razmerje med kakovostjo in ceno.

»Za dobre duše in radovedne želodce«, vas bo pozdravil napis pri vhodu. O izzivih epidemije je za Bizi spregovoril direktor Grega Repovž.

Grega Repovž pravi, da je bil njihov največji izziv v poslu – če ne kar šok – prvo zaprtje, saj so čez noč ostali brez prihodkov in sredi priprav na večjo investicijo. Prvi tedni so bili zelo neprijetni, spremljali so jih negotovost, strah in skrbi, potem pa so kljub vsemu začeli tudi uživati. Veliko so delali zunaj, kuhali, uživali v prostem času in razmišljali, kako naprej. Obenem nihče ni predvideval drugega zaprtja, saj so bili vsi prepričani, da se ne more ponoviti. So pa veliko priložnost prepoznali v digitalnih kanalih.

original 60489c5ba98cb_Repovz_3.png

Priložnost so našli v vzpostavitvi vrhunske spletne trgovine

Tako kot preostali gostinci so tudi oni razmišljali o drugih možnostih pristopa do gostov, npr. o spletni prodaji. Klasično spletno trgovino z izdelki s svoje kmetije in proizvodnje so imeli že pred desetletjem, vendar vanjo niso vlagali veliko energije, zato tudi ni bila uspešna, kot bi lahko bila, in so jo kmalu zaustavili z željo, da nekoč postavijo resen portal, ki bi, kar zadeva kakovost, šel »v štric« z njihovo preostalo ponudbo.

Ko je marca prišlo do prvega zaprtja, so po besedah Repovža takoj vedeli, da bo treba nekaj narediti, njihova prva misel je bila hitra vzpostavitev spletne trgovine, da bi prodajali vsaj svoje izdelke. Hitro pa so tudi ugotovili, da če želijo narediti izdelek oz. spletno trgovino, ki bo sledila njihovim standardom, morajo resno investirati, vložiti veliko truda, da bodo vzpostavili portal, ki bo usmerjen v prihodnost in ne bo deloval le v času zaprtja, ampak bi lahko postal resna veja njihovega poslovanja. Tako je spletna trgovina zaživela sredi lanskega poletja, s tem pa so bili tudi na drugo zaprtje bistveno bolje pripravljeni. V njihovi trgovini je mogoče kupiti predpripravljene pakete, sire, suhe mesnine, vina, žganja, marmelade …

 

Izjemno: decembra kljub zaprtju do kar 50 % prometa

Spletna trgovina je zaživela, gostje so jo sprejeli in že septembra, ko so bile restavracije še odprte, je spletna prodaja že predstavljala dobrih 10 % vseh prihodkov. Decembra, v času popolnega zaprtja, pa je delež prometa v primerjavi z decembrom 2019 dosegel približno 50 %.

original 60489c5b96153_Repovz_2.png

Cilj: pričarati vrhunsko restavracijsko izkušnjo kar doma

Repovž številko ocenjuje kot velik uspeh, glavni produkti v spletni trgovini so posebni predpripravljeni paketi (npr. močnik, pirina rižota, dušen krškopoljec ...). Vedeli so, da bodo postali, če bodo ponujali zgolj izdelke, le ena v množici spletnih trgovin, zato so pripravili drugačen, poseben produkt. Dodatna omejitev je tudi njihova lokacija, saj je domačija v zelo ruralnem okolju, daleč stran od infrastrukture, ki bi jim omogočala klasičen »takeaway«. Zato so idejo razvili na način, da si lahko njihove stranke v svojem domu pričarajo njihovo restavracijsko izkušnjo. Iz vrhunskih, kakovostnih sestavin si lahko v nekaj korakih pripravijo jedi, ki spominjajo na gostilno Repovž, sestavine pa prej prejmejo po pošti. S tem zagotavljajo hladno verigo, sestavine pa lahko stranke še nekaj dni hranijo na hladnem, preden se lotijo vrhunske kulinarične izkušnje. Priložijo jim jasna in lična navodila, saj ne želijo zgolj ponuditi hrane na mizo, ampak ponuditi celovito izkušnjo (da lahko s predpasnikom tudi doma navdušiš goste, se česa naučiš, se lepo oblečeš, na mizo pa postaviš najlepše kozarce in pribor). Tudi močnik in puding, jedi, za katero bi kdo menil, da ju je preprosto pripraviti, nosita s seboj njihovo sporočilo. Sporočilo tradicije, kakovostnih sestavin, spoštovanja poklica in gostilniške izkušnje. Gostje lahko z njihovo pomočjo postanejo pravi chefi in so že lahko pripravili praznične pojedine, navdušili za valentinovo, osmi marec …

  

Zveste stranke presenetijo s paketi

Najbolj so ponosni na to, da jim je uspelo kot veliki družini, ki je ves čas skupaj, delovati tudi v teh kriznih in zahtevnih časih. »Da smo stopili skupaj, se prilagodili, malo potrpeli in gremo naprej,« pravi Repovž. Veliko pozornosti trenutno namenjajo močni spletni komunikaciji, vsake toliko časa »pocrkljajo« zveste stranke s paketi, da jih ne pozabijo, s čimer jih razvajajo tudi v času, ko ne morejo do njih. 

  

Veliki načrti za prihodnost

Načrtov za prihodnost imajo veliko. Trenutno se posvečajo obnovi, zaprtje pa je seveda prekrižalo prvotne načrte in podrlo začrtano časovnico. Kljub negotovosti ostajajo optimistični in načrtujejo, da bodo prenovo začeli že poleti. Čim prej si želijo odpreti gostilno, tudi za spletno trgovino pa imajo pripravljenih še veliko načrtov in produktov.

 

Gostilna Repovž s stoletno tradicijo, veličino preprostosti ter bogastvom podeželja v prepletanju z ekološko pridelavo ustvarja pristne okuse, ki potešijo še tako zahtevne brbončice. Ponujajo doma oziroma v okolici pridelano hrano (krškopoljski prašiči, zajci, pira, jagenjček, jabolka, bezeg, izabela …) in se le redko, kadar je zelo nujno (čokolada, vanilja …), ozrejo drugam, a vedno v kombinaciji z lokalnimi sestavinami. Njihova strast je gostom ponuditi popolno kulinarično doživetje, polno kontrastov, tekstur in harmonije okusov.

 

Preberite še:

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024