Novice

#KoronaIzkušnje: preberite navdihujoče zgodbe

Spremljajte zanimive zgodbe slovenskih podjetnikov, ki na bizi.si delijo zanimive in navdihujoče zgodbe o tem, kako so se znašli med epidemijo ter z bralci delijo svoje primere dobrih praks.

#KoronaIzkušnje: preberite navdihujoče zgodbe

Preberite 15 zanimivih zgodb iz razlilčnih delov Slovenije.

 

672x436 5eddf43e0bf52_Obisk_predsednika_v_casu_corona.jpg

Edini slovenski proizvajalec razkužil, ki je med epidemijo oskrboval bolnišnice, domove starejših

Podjetje Kimi iz Trzina je največji proizvajalec medicinskih razkužil v Sloveniji, ki je bil v času epidemije edini slovenski proizvajalec, ki je oskrboval najbolj izpostavljene ustanove, torej bolnišnice, domove starejših in podjetja, ki so morala delovati. Zakaj jih je prav v času epidemije obiskal predsednik države Borut Pahor? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5eddf487de915_ROKM0003.jpg

Ko so zaprli salone, so strokovnjaki za vrata svetovali prek spletnega asistenta

Podjetje Matjaž iz Petrovč je generalni zastopnik za vrata Hörmann. Takoj po začetku epidemije so zaprli vse svoje razstavne salone. Kako so ohranili stik s kupci, ki so bili prav tako doma in so imeli več časa, da razmišljajo o prihodnjih načrtih pri hiši? Kako uspešno so se njihovi komercialisti »skrivali« za spletnim asistentom? Preberite zgodbo >>>

 

672x436 5ecccb3ae2ecd_20200518_130556.jpg

Žalsko podjetje Ara med epidemijo Slovencem pomagalo pleskati domove

Podjetje specializirano za prodajo barv, lakov, premazov, ometov in spremljajočega materiala je moralo zaradi epidemije večino prodaje preusmeriti na splet. Kako so zagotavljali podporo, da so pravi odtenki barv prišli v slovenske domove? Kako jim je kljub temu, da so ena od manjših trgovin z barvami in je konkurenca zelo velika, uspelo izboljšati prepoznavnost? Poznajo tudi zmagovalno formulo. Kakšna je? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5eccc8dbf22ab_Capture1.jpg

Čez noč uredili spletno trgovino in z izdelki pomagali v bolnišnicah, domovih starejših

Kmetijska zadruga Metlika ima več kot 40-letne izkušnje na področju veleprodaje in oskrbe gostinstva. Zaradi epidemije so čez noč ostali brez večjega dela prihodkov, saj so njihovi ključni kupci s področja gostinstva. Ekipa najbolj motiviranih in zagnanih sodelavcev je zelo hitro vzpostavila spletno trgovino za nakup živil, hkrati pa so s paketi živil pomagali zaposlenim v domovih za starejše, bolnišnicah, zdravstvenih domovih in drugim. Preberite zgodbo >>

 

672x436 5eddf4db9af42_Capture.jpg

Koroško podjetje med epidemijo šolarjem podarilo kar 60 prenosnikov

Podjetje Poceni prenosniki iz Slovenj Gradca se ukvarja s servisom in prodajo računalniške opreme. Tako kot večina drugih podjetij so morali tudi oni zaradi epidemije svoje poslovanje zelo prilagoditi. Da bi pomagali šolarjem in zaposlenim, ki so delali od doma, so svoje poslovanje postavili na stranski tir. Za šolarje so uredili izjemno število računalnikov. Preverite, koliko so jih uredili, kje so jih dobili in kakšen je bil njihov glavni cilj. Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec2573c8dd97_Capture1.jpg

S pomočjo projektantov iz Gornje Radgone do sanjskega doma tudi med epidemijo

Podjetje INGRA iz Gornje Radgone se že skoraj 30 let ukvarja s projektiranjem stanovanjskih stavb. Ker gradimo praviloma samo enkrat, je pri snovanju sanjskega doma izjemno pomembno osebno prvo svetovanje, na katerem predstavijo celoten potek izdelave dokumentacije za novi dom. Kako pa so se znašli med epidemijo, ko osebnih svetovanj niso mogli izvajati? Kako pridobivati nova naročila brez neposrednega stika z investitorji? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5eddf525c451c_012_Galerija_Ljubljansko_barje_2020_A2A5591.jpg

Med epidemijo cvetličarno preuredil v unikatno galerijo

Miha Oblak je moral med epidemijo zapreti cvetličarno v starem mestnem jedru Ljubljane. Njegov glavni izziv je bil, kaj storiti z rezanim cvetjem in lončnicami, ki so ostale v cvetličarni ter, kako dobiti novo rezano cvetje, saj uvoza skoraj ni bilo. Se je odločil za dostavo na dom ali na kaj drugega? Kako je spremenil cvetličarno v galerijo in kaj je ustvaril z močvirskimi tulipani?  Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec257499781b_kmetija.jpg

Inovativni dolenjski kmet dostavlja izdelke s povratno embalažo po celotni Sloveniji

Na kmetiji Kukenberger so se tako kot vsi preostali pridelovalci mlečnih in drugih izdelkov zaradi epidemije znašla pred velikim izzivom. Čez noč so ostali brez posla z gostilnami, šolami in vrtci. Osredotočili so se na povezovanje s konkurenco, uvedli so spletno prodajo in pripravili inovativen sistem dostave z interno hladilno verigo in povratno embalažo, ki mu v Sloveniji ni para. Kako jim je to uspelo? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5eddf560701c3_escapebox2.jpg

Team buildinge za podjetja med epidemijo izvajali kar na daljavo

Escapebox je ekipa zvedavih posameznikov, ki ustvarja igre in doživetja za podjetja, kot so Escape Room, Treasure hunt za podjetja.  Njihovi dogodki se običajno odvijajo v fizičnem svetu, zato je epidemija prinesla velik izziv, saj je njihova ponudba kar naenkrat postala neaktualna. Zato so začeli ustvarjati digitalne produkte in ustvarili tudi team building program na daljavo. Kakšni so bili odzivi podjetij, ki so se udeležila pisarniških olimpijskih iger ali iskanja skrinje in katere igre lahko vsak izvede doma?  Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec2575e524d3_1.jpg

Sadje med epidemijo namesto v pisarno dostavljali kar na dom

Ko so se sredi marca zaprla nekatera podjetja in so začeli njihovi naročniki delati od doma in prekinila sodelovanje, se je pred velikim izzivom znašlo tudi podjetje Sadje v pisarni, ki skrbi za dostavo svežega sadja v podjetja. V hipu  so morali spremeniti poslovni model, in sicer tako, da so začeli dostavljati na dom.  Kako hitro jim je uspelo dostaviti naročeno in zakaj so se počutili kot gasilci? Preberite zgodbo >>

 

 672x436 5ec2572e52822_e_bike.jpg

Med epidemijo s 70 € do 100 % realizacije zastavljenega poslovnega cilja

Tujci so do epidemije navdušeno odkrivali Bled in okolico na električnih kolesih. Ko pa je prišla epidemija, so se meje zaprle in E-bike tour Bled bi skoraj moral zapreti vrata. Vendar, so se znašli in Slovencem ponudili mesečni najem električnih koles ter jih spodbujali, da uporabljajo alternativne rešitve na področju mobilnosti. Kako jim je uspelo le s 70 € doseči 100 % zasedenost in oddati vseh 60 koles? Preberite zgodbo >>

 

 672x436 5ec25764554f3_STRLE_S.jpg

Kako so v cerkniškem podjetju strankam omogočili, da postanejo same svoj mojster

Podjetje Strle iz Cerknice, ki se ukvarja z razvojem in izdelavo senčil ter komarnikov je v času epidemije veliko pozornost namenilo informiranju strank o tem, kako lahko same opravijo meritve, pripravi navodil za izmere in montažo. Naročene izdelke so proizvedli in jih s hitro pošto poslali na dom. Strankam so tako omogočili, da postanejo "same svoj mojster". Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec2575807c94_Lust___0138___2000px.jpg

Pridelovalec paradižnika med epidemijo paradižnik dostavil kar na dom ali v službo

Si predstavljate, da si morate vsak dan v služi večkrat na dan razkuževati roke in noge, preoblačiti v čista oblačila? Naporno, kajne? Podjetje Paradajz zaradi epidemije ni bistveno prilagajalo poslovanja, saj so že prej zelo skrbeli za higienske ukrepe. Katere ukrepe so še dodali in kam so preselili prodajo paradižnika? In kako so pomagali v lokalni skupnosti? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec2573787965_martin_manjsa.jpg

Dostava vina z zgodbo

V vinogradih v zadnjih tednih dela ni manjkalo, se je pa po besedah lastnika posestva med epidemijo njihovo poslovanje obrnilo na glavo. Gostinski sektor se je med epidemijo 100 % zaprl, zato se je vinogradniško posestvo Huba osredotočilo na še delujoča podjetja in fizične osebe. Kaj je bilo ključno, kako pomembne so zveste stranke? Kako prisrčna je lahko osebna dostava in kako so pomagali starejšim? Preberite zgodbo >>

 

672x436 5ec2576b52fcd_Youma1.jpg

Novomeške frizerke med epidemijo uredile večji studio in omogočile spletno naročanje

V novomeškem frizerskem in make up studiu YOUMA BEAUTY je sredi marca vseh pet frizerk ostalo doma. Po nekajdnevnem šoku in razmisleku, kako naprej, so se odločile, da bodo svojim strankam, ponudile nasvete prek družbenih omrežij in jim izdelke za nego las pošiljale tudi po pošti. Kaj so v studiu uvedli na novo in ali je mogoče v času, ko so saloni zaprti, urediti čisto nov frizerski salon? Preberite zgodbo >>

 

----------------

Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju in juniju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.