Slovenska podjetja imajo velike možnosti za prodor na arabski trg, a nujna sta vztrajnost in poznavanje kulture. Poslovanje je podobno evropskemu, kupci pa zahtevajo visoko kakovost izdelkov.
Čeprav je bila blagovna menjave med državama v preteklosti zanemarljiva, je v prvem devetmesečju lani v primerjavi z letom 2013 skokovito narasla. Znašala je 6,5 milijona evrov, levji delež pa gre pripisati poslu, ki ga je, zahvaljujoč svetovnemu rokometnemu prvenstvu, opravila družba Elan Inventa. Ta je s športnimi rekviziti opremila tri športne dvorane. S skoraj pet milijonov evrov vredno naložbo si tako v begunjski družbi odpirajo vrata na sosednje trge.
Ključnega pomena pri uspešni izvedbi posla je poznavanje kulture. Ko želijo podjetja sodelovati s katarskimi družbami ali posamezniki, se morajo seznaniti z osnovami islamske kulture.
Te dni v Katar odhaja slovenska delegacija ,ki želi z obiskom dati nov zagon dvostranskemu sodelovanju, hkrati pa z ekipo slovenskih gospodarstvenikov vzpostaviti stike s tamkajšnjim poslovnim svetom. Z nafto in zemeljskim plinom bogata država Katar je dežela priložnosti, še posebej na področju tehnologije, prenosa znanja, partnerstva s katarskimi podjetji ter razvoja malih in srednje velikih podjetij.
Več o tem tukaj.