Bizi svetuje

5 koristnih nasvetov za vzpostavljanje poslovnih odnosov v času socialne distance

Kako lahko še vedno vzdržujete in vzpostavljate nove poslovne vezi v tej novi resničnosti?

5 koristnih nasvetov za vzpostavljanje poslovnih odnosov v času socialne distance

Poslovno mreženje je ključno za sklepanje novih poslovnih odnosov in krepitev obstoječih. Zato ga tudi v trenutnih razmerah, ko nam koronakriza in socialna distanca onemogočata poslovno druženje v živo, ne smemo zanemariti. Možnosti za poslovno mreženje so se v celoti preselile na virtualne platforme, kar predstavlja nove izzive.

 

Kako lahko še vedno vzdržujete in vzpostavljate nove poslovne vezi v tej novi resničnosti? Ponujamo vam nekaj preprostih nasvetov, ki vam utegnejo pomagati:

Nasvet #1: Povezujte se prek družbenih medijev, predvsem LinkedIna
Povežite se s svojimi obstoječimi poslovnimi partnerji in potencialnimi partnerji prek LinkedIna in bodite v stalnem stiku s posamezniki s svojega področja. Aktivno sodelujte v debatah, vezanih na področje vašega delovanja, in delite svoje mnenje glede določenih tematik ter tako ohranjajte oz. vzpostavite stik s svojimi obstoječimi in potencialnimi poslovnimi partnerji.

Nasvet #2: Sledite interesnim skupinam in mnenjskim voditeljem
Vključite se v različne interesne skupine s svojega področja delovanja in zanimanja, spremljajte dogajanje v stroki, delite svoja mnenja in stališča, sodelujte v debatah na določene tematike, delite zanimive članke in raziskave ter tako vzpostavljajte komunikacijo s posamezniki iz svoje stroke.


Nasvet #3: Udeležujte se spletnih dogodkov
Udeležujte se spletnih seminarjev, virtualnih delavnic, predavanj in mreženjskih dogodkov na spletu. Tudi na virtualnih dogodkih lahko spoznate nove poslovne partnerje in si tako razširite svojo mrežo poslovnih poznanstev. Nekateri spletni dogodki omogočajo tudi virtualno mreženje v manjših zasebnih skupinah (t. i. brake-out rooms), kjer lahko spoznavate nove posameznike. Po dogodku prek LinkedIna stopite v stik z enim ali več izbranimi udeleženci, jim povejte, da ste se skupaj udeležili istega dogodka, in jih povabite k povezavi prek LinkedIna. Morda se na ta način razvije kakšno novo poslovno sodelovanje.


Nasvet #4: Delite svoje znanje in izkušnje znotraj svojih interesnih skupin
Vsaka izkušnja šteje in zagotovo imate tudi sami kar nekaj dobrih – morda pa tudi slabih – izkušenj na področju svojega poslovnega delovanja. In le-te je vredno deliti z drugimi. Zapomnite si, vsaka šola nekaj stane in na napakah se prav vsi učimo. In zakaj ne bi svojih delili z drugimi in jih morda prikrajšali za kakšen "kiks"? Zagotovo boste v zameno tudi vi deležni kakšnega koristnega nesveta.


Nasvet #5: Pokažite, da vas zanima, kaj počnejo drugi
Spremljajte objave svojih poslovnih partnerjev in drugih sledilcev istih interesnih skupin na družabnih omrežjih in izkažite zanimanje za njihovo delo. Vendar jih ne zgolj všečkajte, pač pa si vzemite čas, se poglobite v njihove poslovne dosežke ter jih pokomentirajte, pohvalite. Tako boste izstopali od preostalih sledilcev, se morda zapletli v kakšno debato in si odprli dodatna vrata za vzpostavitve novih poslovnih vezi.

 

Na splošno pa si velja zapomniti – če se počutite rahlo frustrirane in brez volje za sklepanje novih poznanstev, vedite, da niste edini. Ljudje smo družabna bitja, zato vsakdo od nas potrebuje interakcijo, ki je najboljše zdravilo za slabo počutje. Zato poskusite z majhnimi koraki. Že če boste upoštevali katerega od zgoraj naštetih nasvetov, se vam utegne obrestovati.

 

Preberite še: