Bizi svetuje

3 hitri namigi za vključevanje sledilcev na družbenih omrežjih

Malo je podjetij, ki še niso odkrila potenciala družbenih omrežjih. Predstavljamo vam tri namige, kako preprosto in hitro pridobiti odziv sledilcev.

3 hitri namigi za vključevanje sledilcev na družbenih omrežjih

  1. Natečaji in nagradne igre

V zameno za določeno aktivnost ponudite brezplačni izdelek, storitev. Na ta način lahko dosežete povečanje sledilcev, hkrati pa povečate nabor potencialnih strank.

Npr. Ko predstavite nov izdelek (npr. maske s potiskom), povabite sledilce k aktivnosti (všečkanju, deljenju, komentiranju), zagotovite pa, da boste med njimi izžrebali 5 nagrajencev, ki bodo prejeli brezplačno masko s potiskom.

  1. Ankete

Pripravo anket omogoča skoraj vsako družbeno omrežje, ustvarite jo lahko hitro, uporabite pa za npr. izbor barve novega izdelka, mnenje o trenutnem dogajanju v gospodarstvu, ali pa če želite pridobiti odziv na vsebine, ki jih delate (npr. Kaj vas bolj zanima: splošni zaposlitveni nasveti ali izjave tistih, ki so z našo pomočjo dobili novo zaposlitev). 

  1. Možnost postavljanja vprašanj (Q&A)

Večkrat letno ponudite sledilcem možnost, da vam postavijo vprašanje. Na ta način boste dobili morda vprašanja, za katera niste vedeli, da si jih sledilci sploh postavljajo, jih boste še bolje spoznali in boste lahko prihodnje vsebine še bolj prilagodili njihovim željam in pričakovanjem.