Na Biziju začenjamo z nasveti in triki za bolj učinkovito in hitrejše delo. Tokrat predstavljamo nekaj trikov za učinkovito uporabo orodja Excel, ki bodo zagotovo izboljšali vašo produktivnost. Tu je nekaj trikov za uporabo hitrih bližnjic.
Ctrl + C – kopiranje vsebine – označite celico ali območje celic in pritisnite Ctrl + C
Ctrl + V – prilepi: z miško se postavite se na ciljno mesto (lahko tudi izven Excela) in pritisnite Ctrl + V, da prilepite kopirano vsebino ali pritisnite ENTER.
Ctrl + X – izreži: gre za podobno funkcijo kot je kopiranje, vendar ta izreže izbrano vsebino
Ctrl + Z – razveljavi: prekliče vaše zadnje dejanje (uporabna funkcija, ko se zmotite)
Ctrl + S – shrani: shranite trenutno vsebino
Ctrl + O – odpri: odprete lahko nov delovni zvezek
Ctrl + W – zapri: zaprite delovni zvezek
Ctrl + S – shrani: shranjevanje delovnega zvezka
Ctrl + B – uporaba krepkega besedila
Ctrl + F – najdi: odpre iskalno okno, kjer lahko hitro najdete želeni izraz
Ctrl + P – natisni: odpre okno za tiskanje
Ctrl + A – izberi vse: s funkcijo hitro izberete vse celice na delovnem listu
Ctrl + Shift + , – vstavi trenutni datum
Ctrl + Shift + . – vstavi trenutni čas
Ctrl + K – hitro vstavljanje hiperpovezave