Po dopustu je prehod nazaj v delovno rutino lahko izziv. Kako ga olajšati?
Dopusta je konec, kaj pa zdaj? Kako se vrniti v službo, v pisarno, brez stresa ali kako ga vsaj zmanjšati?
Najprej v razmislek: ste kdaj razmišljali, da bi se na delo vrnili sredi tedna, ne v ponedeljek? Tako bi bil prvi teden krajši in prilagoditev veliko lažja.
Za lažji prehod po dopustu pa vam svetujemo, da:
- si prvi dan ne organizirate večjih in pomembnejših sestankov,
- najprej preglejte elektronsko pošto, projekte in koledar - ne poskušajte odgovoriti ali narediti vse naenkrat - temveč naloge razvrstite po prioritetah (kaj je nujno, kaj lahko počaka, kaj lahko delegirate),
- si postavite dnevne in tedenske cilje in jim nato tudi sledite,
- začnite z lažjimi nalogami, saj boste s tem dobilli občutek produktivnosti pred večjimi izzivi,
- vnesite v delovni dan nekaj elementov za sproščanje, npr. kavo s sodelavci, meditativno glasbo, namesto dvigala v pisarno po stopnicah ...
Ne pričakujte, da boste že prvi dan 100-odstotno učinkoviti. Če pa se boste na delo vrnili s pozitivno miselnostjo, da dopust ni bil prekinitev od dela, ampak naložba v vašo energijo in produktivnost, bo šlo še veliko lažje.