Uber je eden od fenomenov digitalne ekonomije, ki mu je uspelo v kratkem času etablirano panogo taksi prevozov postaviti na glavo. Zakaj se s to transportno revolucijo Slovenija ne more okužiti?
Osebni avto, kot statusni simbol in kot nepogrešljivo "orodje" za osebno in poklicno preživetje, na večini zahodnih trgov izgublja svoj pomen. Po podatkih OECD se tako v ZDA kot nekaterih vidnejših evropskih trgih zmanjšuje število ljudi, ki opravijo vozniški izpit (posebej v starostnih skupinah 25–35 let. V Veliki Britaniji, Španiji, Franciji in Italiji že nekaj let upada število prevoženih kilometrov na prebivalca.
Slovenija v vrhu glede na število osebnih avtomobilov
V Sloveniji po podatkih OECD v urbanih delih živi le 40 odstotkov prebivalcev. Slovenci smo tudi v samem evropskem vrhu, ko pride do števila osebnih avtomobilov, ki si jih lastimo - skoraj 52 na sto prebivalcev, pred Veliko Britanijo (46, ZDA (46, Madžarsko (29 ali Turčijo (10. Na slovensko gospodinjstvo po podatkih Statističnega urada pade 1,3 avtomobila. Medtem ko število osebnih vozil po Evropi upada, v Sloveniji ostaja približno enako.
Več o tem tukaj.