Novice

Sprememb ob digitalni preobrazbi se najbolj bojijo negotovi ljudje

Še pred kratkim smo razmišljali, kako podatke preleviti v informacije, zdaj pa imamo veliko informacij, za katere želimo, da nas popeljejo do pravih odločitev. Tudi to je digitalna preobrazba.

Sprememb ob digitalni preobrazbi se najbolj bojijo negotovi ljudje

V državah Zahodne Evrope in zlasti Skandinavije, še bolj pa v ZDA, digitalni mediji postajajo vse bolj priljubljena izbira oglaševalcev. Analitiki so že lani poročali, da je v ZDA digitalno oglaševanje doseglo 40 odstotkov vseh oglaševalskih prihodkov na tem trgu, letošnje napovedi za Veliko Britanijo pa govorijo o več kot polovičnem deležu.

V Sloveniji pa smo še daleč od takšnih deležev, a se počasi nekako vendarle premika. Ali se digitalne preobrazbe v Sloveniji bojimo ali so za odstopanje od teh trendov krivi kakšni drugi razlogi, smo se pogovorili z Daretom Klavžarjem, prvim možem podjetja SAS Adriatic, ki je o svojih pogledih spregovoril tudi na okrogli mizi letošnje konference Diggit. Klavžar že dobra dva desetletja podjetjem in organizacijam z ozemlja nekdanje skupne države pomaga ustvariti dodano vrednost iz podatkov, s tem pa tudi izboljšati njihovo poslovanje.

Pogovor z Daretom Klavžarjem si lahko preberete tukaj.

Bizi skozi 18 let
24. junij, 2025