Danski proizvajalec kock Lego je lani postal največje podjetje z igračami na svetu. Lego v zadnjih letih gradi uspešna partnerstva s Hollyoodskimi studiji, njihov zadnji podvig pa bo sodelovanje s Ferrarijem.
Kdorkoli je kdaj decembra stopil v trgovino z igračami, ni mogel mimo neskončnih kupov Lego kock ter otrok v spremstvu staršev, ki so z očmi požirali najnovejše modele teh kultnih kock. Zato si je težko predstavljati, da je po podatkih Lega v božičnem obdobju leta 2002 kar 40 odstotkov globalne zaloge kock ostalo neprodane. Podjetje je bilo na robu propada.
Po navedbah Wall Street Journala je Lego lani za kratek čas postalo največje podjetje z igračami na svetu ter z 1,7 milijarde prihodka v prvi polovici leta prehitelo ameriški Mattel - podjetje, ki proizvaja vse od Barbik do avtomobilčkov, medtem ko Lego v bistvu proizvaja samo eno igračo.
Po obsežni analizi so v podjetju Lego prišli dospoznanj, da ameriški starši ne marajo igrač, ob katerih se morajo ves čas vključevati v igro z otroki, nasprotno pa to želijo evropski starši. Spoznali so, da je Lego lahko tudi igračka za deklice in ne več samo za dečke ter kasneje razvili še kocke za starše.
Več o tem tukaj.