Novice

#KoronaIzkušnje: Novomeške frizerke med epidemijo uredile večji studio in omogočile spletno naročanje

Koronaizkušnja iz prve roke: Frizerski in make up studio YOUMA BEAUTY

#KoronaIzkušnje: Novomeške frizerke med epidemijo uredile večji studio in omogočile spletno naročanje

V Sloveniji je po podatkih bizi.si registriranih nekaj manj kot tri tisoč frizerjev, od tega je 2.774 samostojnih podjetnikov. Salone so  znova odprli v ponedeljek, 4. maja. Javnost je njihovo odprtje težko pričakovala.

 

V novomeškem frizerskem in make up studiu YOUMA BEAUTY je 16. marca vseh pet frizerk ostalo doma. Lastnica studia in mejkap artistka Maja Judež je za bizi.si povedala, da so se po nekajdnevnem šoku in razmisleku, kako naprej, s sodelavkami odločile, da bodo svojim strankam, medtem ko čas preživljajo doma, ponudile nasvete prek družbenih omrežij in jim izdelke za nego las pošiljale tudi po pošti. Odziv je bil odličen, nasveti so bili zelo lepo sprejeti in tudi prodaja izdelkov je stekla. Stranke so bile navdušene nad njihovo ustrežljivostjo, saj so izdelke pošiljale brez stroškov pošiljanja, same pa so bile zadovoljne, da so z njimi ostale v vsakodnevnem stiku.

 

Največji izziv?

Zmanjšanje prihodkov, vendar so to uspešno ublažile s prodajo izdelkov, ki so jih stranke sicer kupovale pri njih v studiu. Vsakodnevno so prek Instagrama in Facebooka delile nasvete za nego las doma: za mastne lase, za suhe lase, za poškodovane …  Z odzivom so bile s sodelavkami po besedah Maje Judež zelo zadovoljne, saj ni minil dan, da ne bi vsaj treh izdelkov tudi prodale. S strankami so ostale v stiku tudi prek "pool vprašanj" in njihovih mnenj. Pravijo, da bodo "po koroni" v zahvalo pripravile nagradno igro in podarile popolno preobrazbo, saj menijo, da je zvestoba strank neprecenljiva. Vesele so bile tudi, da so jih zveste stranke podprle tudi z nakupom bonov (zase in za darilo).

 

Najbolj učinkovita aktivnost, ki so jo v studiu uvedli na novo?

Kot najbolj učinkovito Judeževa navaja spletno prodajo in tudi spletno naročanje, saj so stranke povabile, da si prek njihovega spletnega rezervacijskega sistema same rezervirajo termin. Tako so strankam ponudile napredno storitev, da lahko te svojo rezervacijo upravljajo same. V vmesnem času pa so uredile čisto nov, večji studio, kamor so se preselile 4. maja, ko so znova odprle svoja vrata.

 

"Odnosi so pomembni, pravijo"

Lastnica studia se zaveda, da so zaposleni v podjetju najpomembnejši, zato so bile s sodelavkami redno v stiku, redno so komunicirale tudi s strankami in dobavitelji. Z namenom, da "lahko po epidemiji nadaljujemo lep odnos".

 

1280x360 5eac03fcb5b3c_youma2.jpg

 

Na kaj so v studiu ponosni?

Predvsem na to, da so "svoje sledilce res ozaveščali o tem, kako zelo pomembna je nega las. Kajti če želimo svojo storitev opraviti 100-odstotno, je tudi domača nega izrednega pomena". Da so se v studiu na trenutne okoliščine, ki niso dovoljevale rednega dela, sodelavke odzvale prav, kažejo tudi pohvale in zahvale strank, ki jih dobivajo vsak dan. Najbolj pa se veselijo, da kmalu odprejo svoja vrata in vse prijazno pozdravijo.

 

YOUMA BEAUTY je frizerski in make up studio. Že 10 let skrbi za urejenost strank po najnovejših trendih barvanja, da so njihovi lasje primerno negovani in da se pri njih uredijo za posebne priložnosti – tako pričesko kot ličenje – vse na enem mestu.

 

Preberite še druge zgodbe:

 

Pripravila Mihaela Leskovec

--------


Na bizi.si nadaljujemo pobudo #NarediZdaj s širjenjem koronaizkušenj podjetnikov iz prve roke. V maju bomo predstavljali zanimive zgodbe slovenskih podjetij. Upamo, da bo katera izmed njih navdih tudi za vas.