Novice

Gorenjska gazela je podjetje Nimrod

V Nimrodu že druga generacija razume verigo vrednosti

Gorenjska gazela je podjetje Nimrod

Kot je strokovna komisija v obrazložitvi zapisala, v Nimrodu, ki raste gazelje hitro, svoje izdelke podpisujejo kot 'divje dobro'. Četrt stoletja staro podjetje je na trgu postavljeno kot eden največjih ponudnikov divjačine v Evropi.

Vizionar in pionir Miro Hlede, ustanovitelj Nimroda, je v sredini devetdesetih z Lovsko zvezo Slovenije postal povezovalni člen med lovci in končnimi porabniki divjačinskega mesa. Z razumevanjem verige vrednosti so nadgradili že prej urejen sistem ulova divjih živali, izboljšali kakovost mesnih izdelkov pri končnem uporabniku in zagotovili sledljivost od življenjskega okolja divjadi do končnega kupca.

Vodenje družinskega podjetja z 68 zaposlenimi je v rokah druge generacije. Žene jih plemenito, trajnostno naravnano poslanstvo: z odkupom odstreljene divjadi omogočajo razvoj lovske dejavnosti, kupcem pa nakup kakovostnega mesa in mesnih izdelkov iz divjačine.

S svojim poslovnim modelom je Nimrod zgled krožnega gospodarstva. Vizionarsko in po načelih trajnostnega voditeljstva jim je uspelo oblikovati poslovni ekosistem, ki presega običajne meje delovanja podjetij. Upošteva vse člene vrednostne verige ter njihove procese, odnose in sheme ter na ta način optimira možnosti za rast sistema in ne le njegovih posameznih delov.

V letu 2021 je Nimrod dosegel 18 milijona evrov prometa in nadpovprečno dodano vrednost 69.557 evrov na zaposlenega. Večino izdelkov izvozijo, kar 93 %. Za Slovenijo ocenjujejo, da ljudje še premalo poznajo dobrobiti divjačinske hrane. S ciljem povečanja prepoznavnosti in kakovosti so zato registrirali in upravljajo blagovno znamko ´Slovenska divjačina´. Družbo Nimrod, ki je naredila to, o čemer danes poslovne šole šele učijo, je metodološka komisija izbrala za gazelo gorenjske regije 2022.

Več preberite tukaj.