"Čustva nas lahko zapeljejo, marsikdo svoj avtomobil zato drago preplača"
"Domači kupec je zlati kupec, odnos z njim je ključen za dolgoročno uspešnost," pravi Andrej Jereb, eden od uspešnejših slovenskih avtomobilskih trgovcev, ki prodaja znamke treh različnih koncernov.
Avtomobilski trg na nekaterih globalnih trgih je v zadnjih letih prodajno spet narasel, enako velja tudi za Evropo, ki pa v svetovnem merilu avtomobilsko postaja vse manj pomembna. Majhna Slovenija je še toliko bolj ranljiva in avtomobilski trgovci so v Sloveniji danes večinoma primorani bojevati za vsakega kupca, vsak prodani avtomobil in vsak zaslužen evro.
Andrej Jereb, sicer tudi znani avtomobilski dirkač, udeleženec relijev svetovnega prvenstva in večkratni slovenski državni prvak, je z avtomobilskim poslom povezan že 20 let. Začel je z znamko Seat, leta 2004 je začel v Izoli prodajati še znamko Toyota in obema nato dodal še Kio. Njegov izolski salon je od Toyote dobil sedem zaporednih nagrad ičiban, ki prikazuje zadovoljstvo strank s prodajalcem. Sta torej tako imenovani avtomobilski multibranding in poudarjena skrb za odnos s stranko prihodnost avtomobilskega posla tudi v Sloveniji?
Več si lahko preberete tukaj.