Če službo iščete na LinkedInu, ga uporabljajte kot Facebook
Delodajalce, ki nove obraze rekrutirajo tudi na družbenem omrežju LinkedIn, najbolj privlačijo aktivni profili z zanimivo vsebino, zato svojega posodabljajte tako redno kot Facebook ali Twitter.
Kot v raziskavi ugotavlja analitično podjetje Pew Research Center, se z osebnim računom in navezovanjem novih stikov na LinkedInu dnevno ukvarja vsega 13 odstotkov uporabnikov. Kar 61 odstotkov tistih, ki pri iskanju službe stavijo predvsem na svoj digitalni CV, pa LinkedIn obišče manj kot enkrat na teden.
Do Facebooka po drugi strani po podatkih Pew Research dnevno dostopa 70 odstotkov uporabnikov, do Instagrama 49, do Twitterja pa 36 odstotkov. Večina omenjena družbena omrežja v enem dnevu obišče večkrat, vsebino profila (objave na časovnici, osebne informacije pa osvežijo vsaj enkrat na teden.
Več si lahko preberite tukaj.