Novice

Bodo tiskani mediji preživeli v digitalni dobi?

Dogajanje na evropskem in svetovnem medijskem trgu v zadnjih letih dokazuje, da je vzpon digitalnih medijev spodjedel temelje tiskanih.

Bodo tiskani mediji preživeli v digitalni dobi?

Pivovarna Laško je časopisno družbo Delo včeraj za 7,3 milijona evrov prodala družbi FMR, katere nadzornik je Stojan Petrič.

Bojan Požar je ta teden od NKBM kupil 44 blagovnih znamk propadle družbe Delo Revije, za katere naj bi odštel štiri milijone evrov.

Prvak SDS Janez Janša je minuli konec tedna napovedal ustanovitev nove medijske hiše, ki bo vključevala novičarsko televizijo, radijsko postajo in spletni portal.

Športni časnik Ekipa, ki ga izdaja družba Salomon iz skupine Krater, pa se bo še ta mesec združil s hrvaškimi Sportskimi novostmi (SN. Skupen produkt obeh časopisov bo športni časnik Ekipa SN.

Ob teh tektonskih premikih na slovenskem medijskem trgu poglejmo, kaj se dogaja z mediji v Evropi in po svetu.