Novice

VW bo gradil šest novih tovarn, priložnost za Slovenijo?

Nekaj tovarn bo stalo v vzhodni Evropi. Kje, še ni znano.

VW bo gradil šest novih tovarn, priložnost za Slovenijo?

Skupina Volkswagen je še nadgradila svoje cilje glede električne prihodnosti. Z radikalnimi potezami želijo postati vodilni akter na tem področju in v lov za Teslo se bodo podali s šestimi novimi tovarnami baterij, ki jih bodo v Evropi postavili v tem desetletju. Hkrati bo kar 80 odstotkov vseh njihovih avtov imelo enake baterijske sklope, zato obljubljajo drastično znižanje cen baterijskih sklopov v električnih avtomobilih - tudi do 50 odstotkov.

Nove ambiciozne načrte so pri skupini Volkswagen predstavili na posebnem dogodku ''power day''. Razkril jih je kar šef skupine Volkswagen, Herbert Diess in že takoj na začetku poudaril pomembno električne mobilnosti: ''E-mobilnost je zmagala dirko. Edina rešitev je, da hitro zmanjšamo emisije. Je glavni steber prihodne strategije skupine Volkswagen in naš cilj je, da si zavarujemo prvi štartni položaj v globalni dobavi baterijskih paketov.''

Nov koncept pri baterijskih paketih bo implementiran že leta 2023

Svoj načrt z enotnimi baterijskimi sklopi bodo pričeli izvajati že z letom 2023 in ga do konca desetletja razširili na 80 odstotkov svojih Z razvojem novih tehnologij in enotnim baterijskim paketom za večino avtomobilov znotraj skupine bodo pri Volkswagnu znižali stroške pod 100 evrov za kilovatno uro. Z razvojem novih tehnologij in enotnim baterijskim paketom za večino avtomobilov znotraj skupine bodo pri Volkswagnu znižali stroške pod 100 evrov za kilovatno uro. Foto: Gregor Pavšič modelov. Enotne baterijske sklope bodo prvič uporabili s prihodom nove arhitekture Artemis, ki jo razvijajo pri Audiju. ''Želimo zmanjšati ceno in kompleksnost baterij ter obenem izboljšati doseg in zmogljivosti. To bo končno naredilo e-mobilnost cenovno dostopnejšo in dominantno pogonsko tehnologijo,'' je na na spletnem dogodku povedal Thomas Schmall, vodja oddelka za tehnološki razvoj pri skupini Volkswagen.

Poudaril je, da z optimizacijo tipa celic, unikatnimi proizvodnimi procesi in recikliranjem baterij lahko znižajo stroške baterije pri vstopnih modelih za 50 odstotkov in pri prodajno množičnih modelih za 30 odstotkov. ''Ceno baterijskih sistemov bomo znižali občutno pod 100 evrov za kilovatno uro,'' je še napovedal Schmall.

 

Več si lahko preberete tukaj.