Novice

Kako sem kot slovenski direktor koncerna Volkswagen doživel dizelsko afero

Zaupanje v znamko Volkswagen je močnejše od dizelske afere, pravi direktor koncerna VW v Sloveniji. Napoveduje, da se bo vozni park začel obnavljati - če ne z novimi, pa vsaj delno z rabljenimi vozili.

Kako sem kot slovenski direktor koncerna Volkswagen doživel dizelsko afero

"Bili smo zelo presenečeni, tudi prizadeti. Ne samo mi, ampak tudi naši neposredni sogovorniki v tovarni. Vsi smo se spraševali, ali je sploh mogoče, da se je nekaj takega zgodilo prav nam. Takoj, ko sem slišal te informacije, sem imel občutek, da bo iz tega nastala velika zgodba," nam je v svojem prvem intervjuju po izbruhu Volkswagnove afere s spornimi dizelskimi motorji priznal Danilo Ferjančič, direktor Porscheja Slovenija. Brez dlake na jeziku je odgovoril tudi na vprašanje, ali se je v zadnjih dveh mesecih bal za usodo zaposlenih v podjetju, ki ga vodi.

"Volkswagen je močna znamka, zaupanje Slovencev vanj pa je zdaj na preizkušnji," je dodal in se tako dotaknil vprašanja, ali bodo Slovenci še naprej v tolikšni meri zaupali sloganu Das Auto.


Več si lahko preberete tukaj.

Bizi skozi 18 let
24. junij, 2025