Bizi svetuje

5 orodij za učinkovit virtualni sestanek

Nasveti za lažjo organizacijo dela od doma.

5 orodij za učinkovit virtualni sestanek

Vse več podjetij spoznava koristi dela od doma. Z vami delimo nekaj napotkov in orodij, ki vam lahko olajšajo delo na daljavo.

Orodja, s katerimi lahko organizirate virtualne sestanke, vidite svoje sodelavce, poslovne partnerje ali pa prijatelje v živo, delite datoteke, izmenjujete mnenja …

Seveda je orodij za video klice na voljo še več (npr. Webex, …), na vas je, da jih preizkusite in izberete pravega zase.


Katere napotke upoštevati, da bodo virtualni sestanki uspešni?

  1. Pripravite se na sestanek, pripravite dnevni red in ga predhodno pošljite udeležencem. Določite teme in cilje sestanka.
  2. Če imajo nekateri udeleženci slabo internetno povezavo, dajte sogovornikom možnost klica brez videa.
  3. Pri video klicu bo vaš obraz viden, ne pozabite pa, da bo s tem vidna tudi vaša neverbalna komunikacija. Prepričajte se tudi, da ozadje ne bo preveč moteče, sogovorniki bodo zagotovo opazili vse.
  4. Vodja sestanka naj spodbuja vse udeležence h komunikaciji, prvi naj prebije led in tudi zaključi sestanek.
  5. Če boste sestanek/srečanje snemali, o tem seznanite vse udeležence, da se bodo pred začetkom strinjali.
  6. Prek orodij lahko tudi delite datoteke, delite zaslon, ustvarjate nove sestanke, seveda pa tudi klepetate.