Novice

Veste, kakšen je vaš tržni delež?

Pomembno je poznati podatke o tržnem deležu vašega podjetja.

Veste, kakšen je vaš tržni delež?

Pomembno je poznati podatke o tržnem deležu svojega podjetja. Tržni delež je delež prodaje podjetja od celotne prodaje vseh konkurentov na istem trgu, npr. posameznega izdelka, skupine izdelkov ali doseženega prihodka. Če ima vaše podjetje majhen tržni delež na hitro rastočem trgu, to pomeni, da imate veliko konkurentov. Velik tržni delež na počasi rastočem trgu pa pomeni, da proizvodnja podjetja raste največ tako hitro, kot raste trg.

 

Kako lahko na Biziju preverite svoj tržni delež?

Spodaj je prikazan postopek na primeru podjetja TSmedia, d.o.o.

1. korak: Na kartici izbranega podjetja (npr. TSmedia, d.o.o.) najprej kliknemo na gumb Analiza podjetja.

original 6073ff38eb3d4_01_korak_Analiza_podjetja.jpg

 

OPOMBA: Podatki so dostopni samo naročnikom polnega dostopa Bizi.

Še nimate dostopa? Naročite se lahko TUKAJ.

2. korak: Ko se nam odpre analiza podjetja, lahko izbiramo med tremi sklopi:

• primerjava podjetij,
• grafična analiza,
• tržni delež.

Za več podrobnosti o tržnem deležu kliknemo na gumb Podrobnosti pri razdelku Tržni delež.

original 6073ff3920a2d_02_korak_Analiza_podjetja.jpg

 

3. korak: Odpre se nam grafični prikaz tržnega deleža po prihodku podjetja v dejavnosti Tržni delež podjetja v dejavnosti Obratovanje spletnih portalov v letu 2019. Za prikaz deleža se pomaknemo z miško na tortni diagram in preverimo tržni delež za vsako podjetje ločeno.

V tabeli je prikazan tudi rang, ki predstavlja, katero po vrsti je izbrano podjetje (TSmedia, d. o. o.) glede na prihodek za določeno leto. Pogledamo si lahko tudi skupni prihodek dejavnosti in koliko subjektov je v izbrani dejavnosti za določeno leto.

original 6073ff3ab67f4_03_korak_Analiza_podjetja.jpg

 

Za naročnino in več informacij se obrnite na naše svetovalce na številki 01 473 00 40 ali pišite na info@bizi.si.