Nuuva V300 poleg tega ne zahteva vzletno-pristajalnih stez in zagotavlja večjo varnost in zanesljivost z uporabo tipsko certificiranega električnega motorja, so po poročanju STA na spletni strani navedli v Pipistrelu.
Gre za prilagodljivo avtonomno letalo, ki lahko prevaža do 460 kilogramov tovora, je varčno, enostavno za upravljanje in ponuja učinkovitost ter zanesljivost električnih pogonskih sklopov. Komercialna uporaba je predvidena za drugo polovico leta 2023.
Avtomoto Pipistrelovo letalo začenja lov na svetovne rekorde komentarji: 6 delitve: 1
Linija nuuva združuje načela iz letalskega in helikopterskega načina zračnega prevoza tovora, nuuva V300 lahko doseže lokacije, ki jih ne more nobeno letalo, hkrati pa hibridna konfiguracija modelu omogoča, da obratuje za majhen del stroškov letenja helikopterja na enakovredni misiji, so poudarili v ajdovskem podjetju.
Naloži lahko tri evropalete
Velik tovorni prostor sprejme do tri evropalete, ki jih je mogoče naložiti z navadnim viličarjem. Nato nuuva V300 samostojno opravi polet po vnaprej programiranem načrtu, ki ga nadzira digitalni sistem za nadzor poleta. Neprekinjena komunikacija pa omogoča operaterju na tleh, da z enostavnimi kliki miške upravlja vozilo.
Foto: Pipistrel Nuuva V300 vzleti in pristane z uporabo osmih neodvisnih baterijskih električnih Pipistrelovih motorjev, ki so že certificirani. Ves sistem je zaščiten z integriranim sistemom za samonadzor.
V ravnem poletu letalo poganja motor z notranjim zgorevanjem v zadnjem delu trupa, kar omogoča varčno porabo goriva in nizke stroške vzdrževanja. Edinstvena dvokrilna konfiguracija letala z električnim nadzorom krmilnih površin povečuje aerodinamično učinkovitost in zmanjšuje površino, potrebno za pristanek plovila, hkrati pa omogoča večjo prilagodljivost težišča letala in s tem manjšo zahtevano natančnost pri nakladanju tovora.