Novice

"Od ideje do uspeha na Kickstarterju lahko traja tudi več let"

"Zanimiv produkt in marketing, marketing, marketing ter grajenje skupnosti," je nasvet Nika Veneta vsem, ki se poigravajo z mislijo, da bi zagonski kapital za svojo idejo iskali prek platform za množično financiranje.



Njegova ideja se imenuje S-holder. Gre za napenjalec, ki skrbi, da srajca ostane lepo zatlačena v hlačah. Pred dvojnim uspehom na Kickstarterju (dve kampanji v razmiku enega leta je doživel tudi dva neuspeha – zavrnitev projekta na Kickstarterju in neuspešna kampanja na Indiegogo –, vendar se ni ustavil.

Njegovo prvo idejo (T-holder je podprlo več kot 1.700 ljudi, ki so mu namenili več kot 58 tisoč dolarjev (55 tisoč evrov, pri drugi kampanji (za S-holder pa je zbral več kot sto tisoč dolarjev (95 tisoč evrov.

Kako mu je uspelo že dvakrat na široko odpreti denarnice podpornikov na Kickstarterju?

Več preberite tukaj.

 

Bizi skozi 18 let
24. junij, 2025