"Od ideje do uspeha na Kickstarterju lahko traja tudi več let"
"Zanimiv produkt in marketing, marketing, marketing ter grajenje skupnosti," je nasvet Nika Veneta vsem, ki se poigravajo z mislijo, da bi zagonski kapital za svojo idejo iskali prek platform za množično financiranje.
Njegova ideja se imenuje S-holder. Gre za napenjalec, ki skrbi, da srajca ostane lepo zatlačena v hlačah. Pred dvojnim uspehom na Kickstarterju (dve kampanji v razmiku enega leta je doživel tudi dva neuspeha – zavrnitev projekta na Kickstarterju in neuspešna kampanja na Indiegogo –, vendar se ni ustavil.
Njegovo prvo idejo (T-holder je podprlo več kot 1.700 ljudi, ki so mu namenili več kot 58 tisoč dolarjev (55 tisoč evrov, pri drugi kampanji (za S-holder pa je zbral več kot sto tisoč dolarjev (95 tisoč evrov.
Kako mu je uspelo že dvakrat na široko odpreti denarnice podpornikov na Kickstarterju?
Več preberite tukaj.