Bizi svetuje

Kako analizirati poslovanje svojega podjetja?

Analiza podjetja je orodje, ki vam omogoča analizirati tekoče poslovanje vašega podjetja.

Kako analizirati poslovanje svojega podjetja?

Gumb analiza podjetja najdemo že takoj na vrhu pod nazivom podjetja.

Če vas skrbi, da nimate pregleda nad poslovanjem vaše konkurence?

Z analizo podjetja bo to zdaj veliko lažje, saj vam sama analiza podjetja omogoča, da naredite primerjavo podjetij med saboj. Bizi vam namreč takoj na začetku že poišče podjetja podobna vašemu, glede na vašo dejavnost. Predpostavljena podjetja seveda lahko spremenite in dodate svoja.

Postopek kako narediti dobro primerjavo podjetij smo vam pripravili tukaj.

Analiza podjetja je razdeljena na 3 sklope: primerjava podjetij, grafična analiza in tržni delež.

1. Primerjava podjetja

2. Gafična analiza

S pomočjo grafične analize, lahko za izbrana leta prikaže finančne podatke: hiter koeficient likvidnosti, sredstva, čisti prihodki od prodaje, prihodki iz poslovanja in EBITDA.


Tukaj si poglejte primer grafične analize.

3. Tržni delež

Tržni delež nam za določena leta in določeno dejavnost prikazuje: rang, prihodek, prihodek dejavnosti, št. subjektov v dejavnosti in delež našega podjetja v določeni dejavnosti.


Več o tržnem deležu smo vam pripravili tukaj.

Analiza podjetja nam pomaga, da smo v koraku s poslovnim svetom, da spremljamo našo konkurenco in analiziramo naše poslovanje.

 

Za več informacij pišite na info@bizi.si ali pokličite na 01 473 00 40.

 

Vaš bizi.si!

 

Preberite še:

Primerjajte poslovanje vašega podjetja s konkurenco

Grafična analiza podjetja glede na različne kriterije

Kje na bizi.si lahko preverite tržni delež?