Novice

Gospodarskemu okrevanju po epidemiji bodo pomagale digitalne tehnologije in inovacije

Pandemija je okrepila pomen inovacij.

Gospodarskemu okrevanju po epidemiji bodo pomagale digitalne tehnologije in inovacije

Raziskava Become Index 2021, ki sta jo med 1.846 direktorji in vodstvenim kadrom ter 10.755 potrošniki iz vsega sveta opravila družba Mastercard in raziskovalno podjetje Harvard Business Review Analytic Services, je razkrila ključne lastnosti inovativnih podjetij.

Pandemija bolezni covid-19 je močno okrepila zavest, da sta prožnost in prilagodljivost ključni lastnosti podjetij, s katerima lahko podjetja postanejo "odpornejša" na izredne okoliščine in pospešijo svojo pot v normalizacijo ob koncu teh neljubih dogodkov.

Digitalna agilnost

Ravno digitalna agilnost, to je uspešno odzivanje na pospešeno uveljavljanje digitalizacije in na naslavljanje potreb strank v realnem času, se je pokazala kot eden od petih ključnih dejavnikov pri zagotavljanju optimalnega odziva na krizne razmere, so pokazali rezultati raziskave Become Index 2021.

Kot primer so izpostavili brezstične aplikacije, ki, kot pravijo, niso le ustvarjalne in učinkovite, temveč tudi epidemično varne, saj zmanjšujejo neposredne stike, ki so glavni način širjenja okužbe.

Analiza okolja, nedotakljivost podatkov in ohranjanje bližine strank

Izkazalo se je tudi, da je v središče delovanja treba postaviti odločitve, ki temeljijo na podatkih, in poskrbeti za celovito zaščito strank in njihovih podatkov.

Pri odnosu s strankami pa ni ključnega pomena samo skrb za varnost njihovih podatkov, temveč tudi ohranjanje kakovostnih stikov z njimi, ne nazadnje tudi zato, ker so ravno stranke lahko vir neprecenljive pomoči pri usmerjanju inovacij in njihovega uveljavljanja.

 

Več si lahko preberete tukaj.