Ko iščete nove stranke, vam novi kontakti zagotovo pridejo vedno prav. Če natančno veste, kakšne stranke želite, bo tudi vaša baza kakovostnejša.
Osnovno bazo potencialnih strank lahko izdelate z naprednim iskalnikom na Biziju. Ta omogoča iskanje po več kot 50 kriterijih (npr. TSmedia ali SKD dejavnost, številu zaposlenih, občina, barva bonitetnega ščita, bonitetna ocena, prihodki, kapital …).

Več kriterijev, kot boste izbrali, bolj segmentirana bo vaša baza. Za izdelavo baze morate izbrati/označiti vsaj en kriterij.
Tako lahko izdelate seznam podjetjih v določeni občini (npr. Ajdovščina), seznam delniških družb, seznam podjetij, ki imajo 250 in več zaposlenih, seznam podjetij, ki imajo objavljene zaposlitvene oglase ali seznam podjetij, ki imajo zelen, najboljši bonitetni ščit. Lahko pa izdelate seznam, ki vključuje vse prej navedene kriterije. Kriterije lahko poljubno dodajate, spreminjate. Izbira nekaterih kriterijev je na voljo samo naročnikom na polni dostop (npr. prihodki, bonitetna ocena).

Tudi rezultate iskanj lahko (na levi strani) dodatno filtrirate in prilagajate po meri. Podjetja lahko med seboj primerjate, uvažate v Excel, dodajate v portfelj ali v Bizi obveščevalec …). Napredna orodja so na voljo naročnikom, nekatera tudi registriranim uporabnikom. 
Preberite še:
#VIDEO: Znate ustvariti dobro segmentirano bazo podjetij?
Za pomoč in več informacij nam pišite na info@bizi.si ali pokličite na 01 473 00 40.