Novice

Hisense pri prodaji televizij v Sloveniji že na tretjem mestu

Še v začetku lanskega leta je imel Hisense v Sloveniji skoraj zanemarljiv tržni delež, v juniju pa je ta dosegel 12 odstotkov

Hisense pri prodaji televizij v Sloveniji že na tretjem mestu

Blagovna znamka Hisense se je v Sloveniji junija po številu prodanih televizij povzpela na tretje mesto. Glede na trend bi lahko do konca leta postala druga najbolje prodajana blagovna znamka pametnih televizij v državi.

Še v začetku lanskega leta je imel Hisense v Sloveniji skoraj zanemarljiv tržni delež, v juniju pa je ta dosegel 12 odstotkov. Razlog za rast v podjetju med drugim pripisujejo ekipi družbe Gorenje Slovenija ter njenim marketinškim akcijam in cenovni politiki.

K naraščajoči priljubljenosti Hisensovih televizij po oceni družbe vpliva tudi sodelovanje z lokalnimi ponudniki vsebin. Na televizijah, ki jih poganja Hisensov lasten operacijski sistem VIDAA, so tako poleg globalnih ponudnikov vsebin na voljo tudi številne lokalne aplikacije, denimo Voyo, RTV Slovenija, Eon in T-2.

Več si lahko preberet tukaj.