Ženske so odločnejše, vztrajnejše in se bolj povezujejo kot moški, kar pozitivno vpliva na rast podjetij, je bila osrednja misel že četrtega poslovnega dogodka za ženske 500 podjetnic.
Častni gost dogodka, ki je bil v sredo v Ljubljani, Sandi Češko je ravno zato na ključne položaje svojega podjetja postavil večinoma ženske in hkrati priznal, da doma opravlja naloge z nižjo dodano vrednostjo, kot je pospravljanje posode.
Organizatorke Zorica Jakolin, Urša Žorž in Petra Škarja, tudi same mlade podjetnice, si leta 2012, ko se jim je ob kavici porodila zamisel za žensko podjetniško mreženje, niso predstavljale, da bo to postal največji dogodek ženskega podjetništva v Sloveniji. Že prva izvedba leta 2013 je bila uspešnica z več kot 300 udeleženkami iz vse Slovenije, ki jih je nagovoril predsednik države Borut Pahor. Lani se je spoznavalo, mrežilo in izobraževalo že 530 podjetnic, letos pa je številka dosegla skoraj 600 udeleženk.
"Naše ženske so močne in imajo željo po karieri"
Med udeleženkami je bila tudi uspešna gospodarstvenica Tanja Skaza, ki je na čelu 298-članskega kolektiva podjetja Plastika Skaza. "Poročila sem se v družinsko podjetje Skaza z 39-letno tradicijo. Kot ženska nimam negativnih izkušenj v poslovnem svetu, res pa je, da so na začetku zadržki. Žensko najprej dojemajo kot ženski subjekt. Najprej pogledajo, kakšne smo, kako smo videti, ali se bomo pravilno nasmejale. Dokler ne začnemo govoriti in pokažemo svojih kompetenc. Od tu naprej ne vidim razlik med ženskami in moškimi v poslu. Pri nas je 63 odstotkov vodstvenega kadra žensk."
Več lahko preberete tukaj.