Novice

Še dve slovenski blagovni znamki v roke Hrvatom. Usoda zaposlenih ni znana.

Pivovarna Laško Union je blagovni znamki pijač Sola in Zala prodala slovenski družbi Nika Bev, za katero stoji hrvaško podjetje Stanić Beverages. Kot so danes sporočili iz pivovarne, se bodo tako lažje osredotočili na pivovarsko dejavnost. Obenem so z Niko Bev sklenili dolgoročni dogovor za nadaljnjo distribucijo znamk na slovenskem trgu.

Še dve slovenski blagovni znamki v roke Hrvatom. Usoda zaposlenih ni znana.

"Z odsvojitvijo teh dveh blagovnih znamk bo Pivovarna Laško Union zmanjšala kompleksnost proizvodnje in poenostavila svoje poslovanje, kar bo podjetju omogočilo močnejše osredotočanje na zagotavljanje trajnostne rasti v pivovarstvu in distribuciji," so zapisali v sporočilu za javnost.

Pogodba vključuje prenos blagovnih znamk, licenčno proizvodnjo izdelkov obeh blagovnih znamk in distribucijo izdelkov pivovarne. Zaključek transakcije bo sledil po izpolnitvi odložnih pogojev. Kupnine pogodbeni stranki ne razkrivata.

Usoda zaposlenih ni znana

Proizvodnja izdelkov Sole in Zale vključno z vsemi podpornimi funkcijami se bo v Ljubljani nadaljevala najmanj do konca letošnjega septembra. Usoda zaposlenih, ki so vezani na omenjeni blagovni znamki, ni znana. So pa v pivovarni poudarili, da bodo "tudi zdaj z največjo skrbnostjo in v tesnem sodelovanju s socialnimi partnerji obravnavali vprašanja, ki zadevajo zaposlene". "To področje obravnavamo kot prioritetno," so dodali.

Družina Stanić je sicer že več let njihov partner na področju distribucije in proizvodnje izdelkov blagovne znamke Sola v regiji Adria. "Posledično je predana dolgoročnemu razvoju obeh blagovnih znamk z zagotavljanjem nadaljnje odlične kakovosti izdelkov za kupce in potrošnike, kar ji bo omogočilo krepitev njenega položaja proizvajalca pijač," so prepričani v ljubljanski družbi, ki je od leta v lasti nizozemskega pivovarja Heineken.

Ljubljana ima omejene možnosti za nadaljnji razvoj 

Kot je pojasnil glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina, odločitev za prodajo blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji pivovarne. "Poleg tega naša strategija Evergreen poudaril.

Zagotovil je, da Ljubljane ne nameravajo zapustiti: "Ljubljana je vedno bila in bo za nas tudi v prihodnje ostala zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji." Tako nameravajo nadaljevati vlaganja v razvoj mestne pivovarne Union, povezane z muzejem in Pivnico Union kot Centrom odličnosti Union.

Pivovarna Laško Union je namreč pred nekaj meseci napovedala selitev proizvodnje piva iz Ljubljane v Laško. Polnjenje steklenic že poteka izključno v Laškem, v začetku marca pa naj bi po poročanju časnika Dnevnik v Ljubljani nehali polniti še sode.

Več si lahko preberete tukaj.