Novice

Kako v času socialne distance sklepati nove poslovne stike?

Poslovno mreženje je ena od ključnih strategij sklepanja novih poslovnih odnosov in krepitve obstoječih. Zato mreženja tudi v trenutnih razmerah, ko nam koronakriza in karantena onemogočata poslovno druženje v živo, ne smemo zanemariti.

Kako v času socialne distance sklepati nove poslovne stike?

Možnosti za poslovno mreženje so se v celoti preselile na virtualne platforme, kar predstavlja nove izzive. In kako lahko še vedno vzdržujete in vzpostavljate nove poslovne vezi v tej novi realnosti?

Ponujamo vam nekaj preprostih nasvetov, ki se vam utegnejo obrestovati:

Nasvet #1: Povezujte se prek družbenih medijev, predvsem Linkedina
Povežite se s svojimi obstoječimi poslovnimi partnerji in potencialnimi partnerji prek Linkedina in bodite v stalnem stiku s posamezniki s svojega področja. Aktivno sodelujte v debatah, vezanih na področje vašega delovanja, in delite svoje mnenje glede določenih tematik ter tako ohranjajte stik s svojimi poslovnimi partnerji in potencialnimi partnerji.

Nasvet #2: Sledite interesnim skupinam in mnenjskim voditeljem
Vključite se v različne interesne skupine s svojega področja delovanja in zanimanja, spremljajte dogajanje v stroki, delite svoja mnenja in stališča, sodelujte v debatah na določene tematike, delite zanimive članke, raziskave in tako vzpostavljajte komunikacijo s posamezniki iz svoje stroke.

Nasvet #3: Udeležujte se spletnih dogodkov
Udeležujte se spletnih seminarjev, virtualnih delavnic, predavanj in mreženjskih dogodkov na spletu. Tudi na virtualnih dogodkih lahko spoznate nove poslovne partnerje in si tako razširite svojo mrežo poslovnih poznanstev. Nekateri spletni dogodki omogočajo tudi virtualno mreženje v manjših zasebnih skupinah (t. i. brake-out rooms), kjer lahko spoznavate nove posameznike. Po dogodku prek Linkedina  stopite v stik z enim ali več izbranimi udeleženci, jim povejte, da ste se skupaj udeležili istega dogodka, in jih povabite k povezavi prek Linkedina. Morda se na ta način razvije kakšno novo poslovno sodelovanje.

Eno takšnih virtualnih poslovnih druženj bo ponudila tudi virtualna mreženjska konferenca Business as (un)usual, ki bo potekala 16. decembra. Poleg predavanj izjemnih govorcev bo na voljo tudi pravo virtualno mreženje v naključno oblikovanih moderiranih skupinah.

Program in prijava na konferenco sta na voljo TUKAJ.