Novice

Slovenci znamo misliti, Američani pa prodajati

Anja Renko je vodja blagovne znamke aplikacij za otroke Toonia, ki se je prijavila na program 4-tedenske mednarodne podjetniške izmenjave, ki jo organizira neprofitna organizacija World Chicago.

Slovenci znamo misliti, Američani pa prodajati

V Chicagu od blizu spremlja delo enega od tehnoloških startupov, spoznava tamkajšnje podjetniško okolje in način dela.

"Ko gre za kakovost, se lahko kosamo z Američani", pravi Anja Ronko in dodaja:" Nič manj ne znamo, le težave imamo različne. Američani so zelo samozadostni, kar je hkrati prednost in slabost. Prednost zato, ker imajo lahko povsem lokalen produkt, ki pa jim bo zaradi velikega trga prinašal dovolj dobička. Dobila sem občutek, da jih Evropa res ne zanima. Samozadostnost pa prinaša tudi slabosti. Razmišljajo lokalno, zato so takšni tudi njihovi produkti."

Več o tem tukaj.

 

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024