Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Dogodki
  • Alternativni viri za financiranje razvoja in rasti, digitalizacije poslovanja ter investicij podjetja
Dogodki

Alternativni viri za financiranje razvoja in rasti, digitalizacije poslovanja ter investicij podjetja

20.11.2019

Alternativni viri za financiranje razvoja in rasti, digitalizacije poslovanja ter investicij podjetja

 

Investicije so nujne za ohranjanje konkurenčnosti. Za njih pa potrebujemo finančna sredstva.

Izziv je, kje, poleg pri banki, še najti vire financiranja za dolgoročne razvojne projekte ter ali imamo dovolj človeških resursov, da ne bodo ti projekti ohromili našega rednega delovanja in procesov.

V našem okolju so podjetja pri virih financiranja že tradicionalno močno vezana na banke in hkrati zelo ranljiva od lastnikov kapitala in njihovih kratkoročnih in dolgoročnih interesov, koliko ustvarjenega pozitivnega denarnega toka puščajo v podjetju in koliko podjetja koristimo finančno vzvodje (delež finančnega dolga v kapitalu).

Alternativni viri financiranja razvoja in rasti niso zgolj nova izvedba in oblika zadolževanja podjetij, v obliki obveznic,  hibridnih instrumentov, odkupov terjatev, najemov. So kmečka logika, odprt um in moramo jih samo videti in koristiti v svojem notranjem in zunanjem okolju podjetja.

Na praktičnem seminarju bomo pogledali gonilce razvoja in dobička podjetja ter, kako izbirati ter ekonomsko presojati razvojne, razširitvene, tehnološke in druge investicijske projekte, ki jih potrebujemo za dolgoročno rast in razvoj podjetja. Kako načrtovanim dolgoročnim projektom določati prioritete glede na možnosti podjetja in kdaj je posledično lahko za podjetje preveč ali premalo odprtih projektov, ki se izvajajo v podjetju.  Kako zastaviti investicijski elaborat in odgovornosti za izvajanje projektov. Kje in kako poiskati vire financiranja za te potrebne projekte, s poudarkom na alternativnih virih financiranja. Kako se pogajati z banko v primeru, da gremo po vire financiranja k njej.

Pogledali bomo področja in aktualne razpise pridobivanja subvencij za podjetja po aktualni in prihodnji eu finančni perspektivi, opozorili, kako formalno in vsebinsko izpolniti kriterije za pridobivanje le teh denarnih sredstev ter kako pripravljati vlogo za pridobitev subvencije, najpogostejše napake, ki vodijo do neuspeha pri razpisih.

Program

09:00 - 10:30

- Dejavniki, ki so gonilo rasti in denarnega toka v podjetju

- Kako presoditi 'kaj moramo in zmoremo' investirati za dolgoročno rast in razvoj podjetja

- Tipi dolgoročno potrebnih razvojnih, razširitvenih, nadomestitvenih, tehnoloških projektov v podjetju glede na dejavnost, v kateri podjetje deluje

- Ekonomska presoja projektov, investicij (kriteriji, dejavniki presoje)

10:30 - 11:00 Odmor

11:00 - 12:15

  • Priprava investicijskega elaborata, določanje organizacije, odgovornosti v sklopu projektnega vodenja
  • Viri financiranja projektov
  • Alternativni viri financiranja projektov in kako jih koristiti
  • Pogajanja z banko
  • Najpogostejše napake pri pripravi investicijskih elaboratov, projektnem vodenju in priskrbi virov financiranja za projekte v praksi

12:15- 12:30 Odmor

Mag. Jure Verhovnik: Pridobivanje subvencij

12:30-14:00

  • Subvencije, ki so na razpolago podjetjem glede na trenutno finančno perspektivo
  • Kako pripraviti vlogo za uspešno pridobitev subvencije
  • Najpogostejše napake v praksi pri pridobivanju subvencij
  • Predavatelj

Dr. Nadja Zorko je samostojna poslovna in finančna svetovalka podjetjem, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo- ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja,  vodenja finančne funkcije, ocenjevanja vrednosti različnih panog. Prvotno je bila bankirka, nato je  sedemnajst let delovala kot finančna direktorica in pooblaščenka uprave za upravljanje s tveganji v mednarodnem proizvodnem koncernu. Zadnje leto se v sklopu samozaposlitve ukvarja z optimiranjem modelov upravljanja in vodenja podjetij ter izgradnjo prilagodljivih poslovnih modelov, ki omogočajo podjetjem večjo fleksibilnost in stabilnejšo dobičkovnost v času negotovih razmer v okolju. Izziv v praksi so ji celostne spremembe posameznikov in sistemov ter zmanjševanje števila sporov na sodiščih ter 'prehod' v mediacije.

Mag. Jure Verhovnik  je v preteklih 22 letih pridobil  bogate izkušnje na področju  podjetniških in inovacijskih programov, je izkušen svetovalec pri poslovnem načrtovanju in razvoju strategij, ter strokovnjak na področju identifikacije, načrtovanja in izvedbe projektov za pridobivanje nepovratnih sredstev. Do sedaj je sodeloval pri več kot 50 projektih, ki so uspešno pridobili nepovratna sredstva iz nacionalnih ali centraliziranih razpisov.  Je urednik in soavtor priročnika »Skladi EU«. Izkušnje je pridobival v bančništvu, telekomunikacijah in zadnjih 17 let kot direktor projektov in vodja inkubatorja Tovarna podjemov. Pri svojem delu se srečuje tako s startup podjetji, MSP-ji in kooperacijami.

Da bo izobraževanje prilagojeno vašim željam in pričakovanim odgovorom, lahko pošljete vprašanja dr. Tatjani Horvat na elektronski naslov tatjana.horvat@finance.si. Odgovore boste dobili na seminarju.

  • Kotizacija in ugodnosti
  •  
  • Kotizacija za seminar znaša 280 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
  • kakovostno predavanje priznane strokovnjakinje,
  • seminarsko gradivo,
  • prigrizke in napitke med odmori,
  • možnost postavljanja vprašanj in prilagoditve seminarja vašim željam,
  • potrdilo o udeležbi.

UGODNOSTI:

Pohitite s prijavo in izkoristite 20-odstotni popust ob zgodnji prijavi do 13. novembra 2019.

Svoj popust lahko zvišate še z:

  • Naročniškim popustom: naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust
  • Količinskim popustom: vsak drugi iz podjetja ima dodaten 5-odstotni popust. 
  • Vsi navedeni popusti se seštevajo!

Zgodnja prijava + naročniški popust = 210,00 EUR (brez DDV)

Ena prijavnica velja za eno osebo. Za vsakega udeleženca se izpolni posamezna prijavnica.

 

Datum: 20.11.2019

Ura: od 9:00 do 14:00

Lokacija: CPU Kardeljeva ploščad 27a, Ljubljana

Kotizacija za seminar znaša 280 EUR + DDV

 

Investicije so nujne za ohranjanje konkurenčnosti. Za njih pa potrebujemo finančna sredstva.

Izziv je, kje, poleg pri banki, še najti vire financiranja za dolgoročne razvojne projekte ter ali imamo dovolj človeških resursov, da ne bodo ti projekti ohromili našega rednega delovanja in procesov.

V našem okolju so podjetja pri virih financiranja že tradicionalno močno vezana na banke in hkrati zelo ranljiva od lastnikov kapitala in njihovih kratkoročnih in dolgoročnih interesov, koliko ustvarjenega pozitivnega denarnega toka puščajo v podjetju in koliko podjetja koristimo finančno vzvodje (delež finančnega dolga v kapitalu).

Alternativni viri financiranja razvoja in rasti niso zgolj nova izvedba in oblika zadolževanja podjetij, v obliki obveznic,  hibridnih instrumentov, odkupov terjatev, najemov. So kmečka logika, odprt um in moramo jih samo videti in koristiti v svojem notranjem in zunanjem okolju podjetja.

Na praktičnem seminarju bomo pogledali gonilce razvoja in dobička podjetja ter, kako izbirati ter ekonomsko presojati razvojne, razširitvene, tehnološke in druge investicijske projekte, ki jih potrebujemo za dolgoročno rast in razvoj podjetja. Kako načrtovanim dolgoročnim projektom določati prioritete glede na možnosti podjetja in kdaj je posledično lahko za podjetje preveč ali premalo odprtih projektov, ki se izvajajo v podjetju.  Kako zastaviti investicijski elaborat in odgovornosti za izvajanje projektov. Kje in kako poiskati vire financiranja za te potrebne projekte, s poudarkom na alternativnih virih financiranja. Kako se pogajati z banko v primeru, da gremo po vire financiranja k njej.

Pogledali bomo področja in aktualne razpise pridobivanja subvencij za podjetja po aktualni in prihodnji eu finančni perspektivi, opozorili, kako formalno in vsebinsko izpolniti kriterije za pridobivanje le teh denarnih sredstev ter kako pripravljati vlogo za pridobitev subvencije, najpogostejše napake, ki vodijo do neuspeha pri razpisih.

Program

09:00 - 10:30

- Dejavniki, ki so gonilo rasti in denarnega toka v podjetju

- Kako presoditi 'kaj moramo in zmoremo' investirati za dolgoročno rast in razvoj podjetja

- Tipi dolgoročno potrebnih razvojnih, razširitvenih, nadomestitvenih, tehnoloških projektov v podjetju glede na dejavnost, v kateri podjetje deluje

- Ekonomska presoja projektov, investicij (kriteriji, dejavniki presoje)

10:30 - 11:00 Odmor

11:00 - 12:15

  • Priprava investicijskega elaborata, določanje organizacije, odgovornosti v sklopu projektnega vodenja
  • Viri financiranja projektov
  • Alternativni viri financiranja projektov in kako jih koristiti
  • Pogajanja z banko
  • Najpogostejše napake pri pripravi investicijskih elaboratov, projektnem vodenju in priskrbi virov financiranja za projekte v praksi

12:15- 12:30 Odmor

Mag. Jure Verhovnik: Pridobivanje subvencij

12:30-14:00

  • Subvencije, ki so na razpolago podjetjem glede na trenutno finančno perspektivo
  • Kako pripraviti vlogo za uspešno pridobitev subvencije
  • Najpogostejše napake v praksi pri pridobivanju subvencij
  • Predavatelj

Dr. Nadja Zorko je samostojna poslovna in finančna svetovalka podjetjem, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo- ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja,  vodenja finančne funkcije, ocenjevanja vrednosti različnih panog. Prvotno je bila bankirka, nato je  sedemnajst let delovala kot finančna direktorica in pooblaščenka uprave za upravljanje s tveganji v mednarodnem proizvodnem koncernu. Zadnje leto se v sklopu samozaposlitve ukvarja z optimiranjem modelov upravljanja in vodenja podjetij ter izgradnjo prilagodljivih poslovnih modelov, ki omogočajo podjetjem večjo fleksibilnost in stabilnejšo dobičkovnost v času negotovih razmer v okolju. Izziv v praksi so ji celostne spremembe posameznikov in sistemov ter zmanjševanje števila sporov na sodiščih ter 'prehod' v mediacije.

Mag. Jure Verhovnik  je v preteklih 22 letih pridobil  bogate izkušnje na področju  podjetniških in inovacijskih programov, je izkušen svetovalec pri poslovnem načrtovanju in razvoju strategij, ter strokovnjak na področju identifikacije, načrtovanja in izvedbe projektov za pridobivanje nepovratnih sredstev. Do sedaj je sodeloval pri več kot 50 projektih, ki so uspešno pridobili nepovratna sredstva iz nacionalnih ali centraliziranih razpisov.  Je urednik in soavtor priročnika »Skladi EU«. Izkušnje je pridobival v bančništvu, telekomunikacijah in zadnjih 17 let kot direktor projektov in vodja inkubatorja Tovarna podjemov. Pri svojem delu se srečuje tako s startup podjetji, MSP-ji in kooperacijami.

Da bo izobraževanje prilagojeno vašim željam in pričakovanim odgovorom, lahko pošljete vprašanja dr. Tatjani Horvat na elektronski naslov tatjana.horvat@finance.si. Odgovore boste dobili na seminarju.

  • Kotizacija in ugodnosti
  •  
  • Kotizacija za seminar znaša 280 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
  • kakovostno predavanje priznane strokovnjakinje,
  • seminarsko gradivo,
  • prigrizke in napitke med odmori,
  • možnost postavljanja vprašanj in prilagoditve seminarja vašim željam,
  • potrdilo o udeležbi.

UGODNOSTI:

Pohitite s prijavo in izkoristite 20-odstotni popust ob zgodnji prijavi do 13. novembra 2019.

Svoj popust lahko zvišate še z:

  • Naročniškim popustom: naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust
  • Količinskim popustom: vsak drugi iz podjetja ima dodaten 5-odstotni popust. 
  • Vsi navedeni popusti se seštevajo!

Zgodnja prijava + naročniški popust = 210,00 EUR (brez DDV)

Ena prijavnica velja za eno osebo. Za vsakega udeleženca se izpolni posamezna prijavnica.

 

Datum: 20.9.2019

Ura: od 9:00 do 14:00

Lokacija: CPU Kardeljeva ploščad 27a, Ljubljana

Kotizacija za seminar znaša 280 EUR + DDV

Več o dogodku najdete tukaj.


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2019 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o