Kako se za ponoven vzpon borijo nekoč zelo uspešne slovenske znamke
Gorenje bo v sodelovanju z družbo BTC odkupilo in oživilo eno izmed še vedno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk Rog in z njo tudi legendarno kolo pony. Preverili smo, kako je z nekaterimi drugimi uspešnimi oživitvami še vedno prepoznavnih neaktivnih blagovnih znamk.
V Velenju ustanovljeno podjetje Gor kolesa bo kot start-up podjetje delovalo v okviru skupine Gorenje. Blagovna znamka Rog je na dražbi pristala leta 2009. Kupilo jo je podjetje Notik&V, in ko je šlo to leta 2014 v stečaj, je znamko od stečajne upraviteljice kupilo podjetje Fura za 45.100 evrov. Gorenje je blagovno znamko Rog od Fure kupilo za 41.500 evrov. Prva kolesa bodo začeli sestavljati jeseni, oktobra pa bo mogoče naročiti tudi aluminijasto kolo z notranjimi prestavami pony, ki ga bodo začeli prodajati marca 2017.
Več si lahko preberete tukaj.