Novice

#BiziKLEPET - Petra Šinigoj, gen. dir. SAOP: "Edina pot do uspešnega podjetja so zadovoljni sodelavci"

#BiziKLEPET z generalno direktorico podjetja Saop, Petro Šinigoj

#BiziKLEPET - Petra Šinigoj, gen. dir. SAOP:

V tokratnem BiziKLEPETU smo se pogovarjali s Petro Šinigoj, generalno direktorico podjetja Saop, ki je eden od vodilnih ponudnikov poslovnih programskih rešitev in storitev za podjetja. Prav njihovo podjetje je ob pojavu koronakrize mnogim podjetjem pomagalo reševati izzive pri poslovanju v oblaku in delu na daljavo.

Digitalizacija – da ali ne – to sploh ni več vprašanje

Podjetje Saop je eno tistih podjetij, ki je lani kljub koronakrizi raslo. Za to je v največji meri zaslužna vsesplošna potreba po digitalizaciji. Številna podjetja so bila ob pojavu epidemije primorana posodobiti svoje poslovne procese, če so želela preživeti. Vprašanje ni bilo več, ali podjetje digitalizirati ali ne, temveč kaj vse se še lahko digitalizira in kako hitro se to lahko stori.

Petra Šinigoj pravi, da so v podjetju že pred pojavom epidemije beležili povečano povpraševanje po rešitvah, ki jih njihovo podjetje ponuja. Ko pa je sredi karantene spletno poslovanje postalo nuja, se je zanimanje še povečalo. Organizacije so se bile primorane čez noč prilagoditi razmeram in so takoj potrebovale orodja in rešitve, če so želele zaposlenim omogočiti kakovostno delo na daljavo in ostati konkurenčne. Predvsem so potrebovale orodja za brezpapirno poslovanje, elektronsko potrjevanje dokumentov ipd.

 

Naložba v zaposlene je naložba za poslovno uspešnost

V Saopu se že dolgo zavedajo, da uspeh ustvarjajo zaposleni. Če delodajalec skrbi za svoje sodelavce, na enak način potem sodelavci poskrbijo za posel in stranke. Njihova glavna skrb je graditi okolje, v katerem vladajo dobri odnosi, dobro počutje in da so zaposleni lahko spontani. Glavni vrednoti sta zaupanje in partnerstvo.

Sogovornica je prepričana, da so edina pot do uspešnega podjetja zadovoljni sodelavci. Zato v podjetju zelo načrtno vlagajo v njihov strokovni razvoj. "Dobro počutje zaposlenih se nikoli ne konča, se pa vedno obrestuje," je prepričana.

Najbolj so ponosni na to, da so s sodelavci kljub razdalji ostali povezani prek različnih dogodkov in aktivnosti, ki so jih v podjetju prilagodili razmeram. Tako imajo na primer v rednem delovnem koledarju izobraževanja za zdravje, dobre medsebojne odnose in srečo na delovnem mestu. Kljub nekoliko drugačnim razmeram so izvedli tudi tradicionalni slovenski zajtrk, že nekaj mesecev se dvakrat na teden razgibavajo na daljavo in poskrbijo za dobro kondicijo in počutje. Veliko delajo na medsebojnih odnosih. Pomembne so jim povratne informacije zaposlenih. Lani so na primer izvedli tristopenjsko merjenje klime, kjer so dobili zelo jasen vpogled v to, kako se sodelavci počutijo, česa si želijo in kaj vse še lahko izboljšajo.

 

Kljub vsesplošni krizi v gospodarstvu lani širili ekipo

Kljub temu, da so podjetje, v katerem so imeli zaposleni že pred pojavom epidemije možnost dela od doma in jim tak način dela ni bil tuj, so se tudi njihovi zaposleni zaradi ukrepov srečevali z enakimi izzivi kot večina zaposlenih po vsej državi. Predvsem zaradi varstva in šolanja svojih otrok na domu.

Največji izziv so jim predstavljale pogoste in ne dovolj natančno dorečene zakonodajne spremembe, predvsem na področju plač. Saopove programe namreč uporablja veliko podjetij in javnih zavodov, zato so nosili veliko odgovornost za pravilen obračun plač za več deset tisoč zaposlenih. Skladnost z zakonodajo je njihova prva prioriteta. Vse morebitne izzive in podporo strankam so uspešno reševali tudi na daljavo. Sestanki in podpora strankam na daljavo so jim prihranili čas, ki so ga namesto za službene poti namenili bolj poglobljeni podpori strankam.

Ker se je obseg dela v podjetju krepko povečal in zaradi občasno okrnjenih ekip, so v preteklem letu zaposlili kar nekaj novih sodelavcev. Skupina Saop danes šteje 200 strokovnjakov z različnih področij in v slovenskem prostoru velja za največjega ponudnika lastnih programskih rešitev. Ekipo širijo tudi na Hrvaškem in v Srbiji.

 

Vsak novo zaposleni je vključen v program mentorstva

V preteklem letu so se v podjetju skrbno lotili posodobitve on-boarding programa za nove sodelavce. Z rastjo podjetja in povečanim obsegom dela se je namreč včasih dogajalo, da se novo zaposlenim sodelavcem niso utegnili posvečati v želeni meri. Zdaj je vsak novi sodelavec vključen v tesno mentorstvo, njegov razvoj in počutje pa spremljajo na tedenski ravni.

 

Redno in transparentno informiranje zaposlenih

Od pojava epidemije dalje so uvedli redne mesečne sestanke celotnega podjetja. Z njimi obveščajo sodelavce o aktualnih dogodkih v podjetju, načrtih, prihodkih in novih projektih. Na ta način so vsi zaposleni obveščeni o dogodkih na ravni celotnega podjetja in ne samo na ravni oddelkov.

 

V razvoj vpeljujejo agilne pristope

V podjetju Saop vneto gradijo tudi produkte nove generacije, načrtujejo namreč izgradnjo novega ERP sistema. Velik poudarek dajejo enostavni uporabniški izkušnji in bogati analizi podatkov za hitrejše sprejemanje kakovostnih poslovnih odločitev. Razvoja se lotevajo zelo skrbno in z novimi agilnimi pristopi. "Čaka nas še veliko ustvarjalnega dela in tega se veselimo," zaključi.

 

Preberite še:

Skrita pot vaše kozmetike
13. marec, 2024