Rok za prijave je 21. november 2023,
O vsebini
Iz nedavne WARC-ove raziskave “Prihodnost strategije / Future of Strategy” izhaja, da je kar 70 odstotkov strategov v agencijah prepoznalo poglobljen vpogled v razvijajoče se kulturne in vedenjske spremembe kot eno temeljnih znanj današnjih marketinških strategov. Dejstvo, ki ga ni mogoče zanikati, je tudi, da so digitalni mediji v središču najgloblje transformacije vse od vzpona Web 2.0 v poznih 2000-ih.
Vertikalne video vsebine so (še vedno) ena od temeljnih oblik pojavljanja na družbenih medijih. Vendar pa se odprto, interaktivno obdobje spleta 2.0, kot smo ga spoznali, hitro spreminja in razvija.
Danes ne gre več zgolj za viralne trende – družbeni mediji postajajo vedno bolj osredotočeni na zabavo. Sočasno se iskreni, poglobljeni pogovori in intimna vpletanja uporabnikov selijo v t.i. skrite, širši javnosti nedostopne prostore - od okolja trenutnih hitrih sporočil (instant messengers) do ekskluzivnih skupnosti in neposrednih pogovorov na družbenih aplikacijah. Val sprememb, ki smo mu priča, pomembno preoblikuje tudi t.i. marketinško knjigo / marketer’s playbook. Oder se spreminja in oddaljuje od aktivnega udejstvovanja in vpletanja k bolj sproščeni potrošnji / uporabi, od živahnih javnih forumov k diskretnejšim in bolj enigmatičnim prostorom.
Alex Turtschan bo udeležence skozi dinamično predstavitev krmaril proti novim obzorjem vpletanja na družbenih omrežjih. Spoznali bodo, kako lahko znamke sledijo spremembam in uspevajo na poti od obvladovanja plačljivih medijev, preko preobrazbe v t.i. lastne “media powehouses”, do vpletanja in izkoriščanja moči nišnih skupnosti, ki so postale digitalne enigme.
*Dogodek bo potekal v angleščini brez prevoda.
Datum: 29.11.2023
Ura : od 9:00 do 10:30
Cena: Za člane SOZ: brezplačno, za nečlane SOZ: udeležba ni mogoča
Lokacija: dogodek na spletu
Več o dogodku nadjdete tukaj.