Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Dogodki
  • Analiziranje in razumevanje računovodskih izkazov s pomočjo kazalnikov za različne uporabnike
Dogodki

Analiziranje in razumevanje računovodskih izkazov s pomočjo kazalnikov za različne uporabnike

7.12.2020

Analiziranje in razumevanje računovodskih izkazov s pomočjo kazalnikov za različne uporabnike

Namen seminarja

Sprašujemo vas: »Ali znate brati in razumeti računovodske izkaze, ali veste, kje so lahko pasti in nevarnosti v računovodskih izkazih, poznate svojo boniteto oz. boniteto vašega poslovnega partnerja?, ...?«, če odgovori niso pritrdilni, nič narobe. Prav v namen, da se seznanite in naučite pravilnega razumevanja računovodskih izkazov, smo za vas pripravili seminar, ki je bolj v obliki delavnice. Seznanili in naučili vas bomo vse, kar se iz računovodskih poročil razbere in razume, prav tako pa vas bomo opozorili na pasti in nevarnosti.

Na vse te naloge in vprašanja bomo znali odgovoriti, če bomo znali ugotoviti boniteto in vpliv denarnega toka na naše poslovanje. Pomembno je razumeti glavne informacije, ki nam dajo sliko o poslovni in finančni stabilnosti poslovanja, kreditni sposobnosti in likvidnosti ter s tem znižujemo tveganje denarnega poslovanja.

OPOMBA: NA SEMINAR S SEBOJ PRINESITE KALKULATORJE, DA BO DELO LAHKO ČIM BOLJ PRAKTIČNO!

Komu je namenjen

Webinar je namenjen direktorjem podjetij, samostojnim podjetnikom, vodjem financ in računovodstev, vodjem računovodskih servisov, finančnim analitikom in vsem, ki se srečujejo z analiziranjem računovodskih izkazov.

Iz programa seminarja

  1. Informacije iz računovodskih izkazov (bilanca stanja, izkaz poslov nega izida, izkaz denarnih tokov.
  2. Pomen internih aktov o poslovanju družbe.
  3. Kdo so uporabniki računovodskih informacij in kakšne informacije jim posredujemo?
  4. Predstavitev ključnih pojmov iz bilance stanja, izkaza poslovnega izida in izkaza denarnih tokov.
  5. Kako ugotovimo boniteto poslovanja s pomočjo računovodskih izkazov?
  6. Kdaj in zakaj je pomembno dolgoročno in kratkoročno finančno načrtovanje pri poslovanju in kakšen je lahko vpliv na poslovne odločitve ?
  7. Pomen in vsebina finančne analize.
  8. Uporaba, pomen in komentarji povezani z izračuni finančnih in računovodskih kazalnikov poslovanja (likvidnost, solventnost, donos, ekonomičnost, dodana vrednost, kapitalska ustreznost, zadolženost, investicijska sposobnost, EBIT, EBITDA, NOPAT, obratni kapital, neto dolg, neto upnika ali dolžnik, EVA ipd.).
  9. Izračun in razumevanje koeficientov likvidnosti, plačilne sposobnosti, obračanja sredstev in obveznosti.
  10. Diskusija in odgovori na vprašanja udeleženk/udeležencev.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na nekaterih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se le nekateri webinarji in več-dnevne šole). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

 

Predavatelj/i

doc. dr. Lidija Robnik

univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih…

 

  • Webinar in seminar bosta potekala vzpredno, med 9.00 in 13.30 uro. Tekom predavanja naredimo 30 min pavzo. Število mest je omejeno!
  • Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.
  • Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: berginc@dashofer.si)

Datum: 7.12.2020

Ura : od 9.00 do 13.00

Lokacija v živo in prek spleta, dodatne informacije :Center za izobraževanje, Verlag Dashőfer, založba, d.o.o., Dunajska cesta 21,1000 Ljubljana, telefon: (0)1/434 55 96

Cena: v živo, 220 eur + ddv, preko spleta 188 eur + ddv

Več o dogodku najdete tukaj.


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2020 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o