Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
Blog

7 korakov do uspešnega zagona podjetja

Podjetniški začetki so vse prej kot preprosti. Zahtevajo neprespane noči, veliko vložene energije, čas in skrbi. A če se boste zagona podjetja lotili na pravi način, bodo vsi ti napori slej ko prej poplačani.

 

Kaj je torej treba imeti v mislih, ko se odločite za svoje podjetje?

1. Ponudite rešitev

Na začetku potrebujete idejo. To morda zveni samoumevno, a marsikateri podjetnik je na začetku svoje poslovne poti odločen, da bo imel svoje podjetje. Ko pa ga vprašamo, s čim se bo ukvarjal, se izkaže, da ideje še nima izoblikovane. Kje torej dobiti inspiracijo? Ozrite se okoli sebe. Poglejte na obstoječo ponudbo na trgu in te podatke križajte s svojim življenjem ter težavami s katerimi se v njem soočate. Najboljša podjetja so tista, ki ponujajo rešitve s katerimi se sooča večina prebivalstva. Če imate težavo, zelo verjetno obstaja še mnogo drugih, ki se soočajo s podobnim problemom. Ponudite jim rešitev.

2. Bodite vztrajni

Vnaprej se pripravite, da se boste že na začetku poslovne poti soočali z zavrnitvami. Bodite vztrajni, a vedno vljudni. Veliko lažje je zavrniti človeka, ki je nesramen in nevljuden, kot tistega, ki je sicer vztrajen, ne odneha, a je ob tem ves čas vljuden. In ne pozabite, tudi danes najbolj prodajani avtorji poljudnih romanov so bili na začetku svoje poti pogosto zavrnjeni. A so vztrajali. Stephen King je dobil za svoj prvenec sprva kar trideset zavrnitev, pa vendar ni vrgel puške v koruzo. Vztrajnost se izplača.

3. Ne zapletite se v podrobnosti

Pogosto podjetniki pripravijo temeljit in obsežen poslovni načrt, začnejo z oblikovanjem logotipov ter ves svoj trud vložijo v vzpostavitev spletne strani, namesto da bi sprva naredili temeljito raziskavo trga. Začeti je potrebno na začetku. Podrobno razvijte svojo idejo. Razvejajte vse potenciale. Pripravite natančen opis vaše ideje. Razvijte poslovni model, identificirajte tržišče, določite vašo ciljno skupino. Testirajte vašo zamisel še preden se lotite nadaljnjega dela. Če v tej fazi ugotovite, da na trgu ni interesa za vaš produkt, ga opustite oziroma dopolnite. Ne obupajte, ne obstanite. Pojdite naprej.

4. Izobraževanje je ključno

Ne glede na to, da začetek poslovne poti že sam po sebi zahteva finančne vložke, je smiselno na začetku nekaj denarja vložiti tudi v lastno izobraževanje. Tovrstna izobraževanja so včasih dostopna tudi brezplačno. Vsekakor predstavljajo pomembno investicijo, katere rezultati vas bodo spremljali do konca vaše kariere. Poleg tega, da boste pridobili ustrezno znanje za pripravo poslovne strategije, izobraževanja predstavljajo tudi odlično platformo za spoznavanje potencialnih partnerjev, strank itd.

5. Povežite se z združenji

Priučite se umetnosti doseganja večjih učinkov z manj truda. Tu nastopijo partnerstva. Če so na primer vaše potencialne stranke zdravniki, potem je zamudno, če nagovarjate vsakega posebej. Povežite se z združenjem, v katerega so včlanjeni zdravniki. Ponudite jim nekaj privlačnega in jih nagovorite, da oni ponudijo vaš produkt zdravnikom. Ne samo da boste prihranili na času, tudi učinek bo veliko večji. Ključne so torej skupnosti, ki vam lahko pomagajo promovirati vaše sporočilo oziroma to storijo namesto vas.

6. Priučite se spretnosti pogajanj

Na začetku poslovne poti se boste zagotovo soočali s pomanjkanjem denarja za vse zagonske projekte, ki bi jih želeli izpeljati. Spomnite se na naše prednike. Ponudite blagovno menjavo. Na primer: v zameno za pogostitev na vašem dogodku ponudite gostincu motivacijski tečaj vseh njegovih zaposlenih.

Ne prosite ljudi za usluge. Na trgu so še druge valute.

7. Ključna je dobra analiza trga

Še preden pa stopite v stik s strankami naredite natančno analizo trga. Na bizi.si jo lahko naredite enostavno in hitro, predvsem pa brez visokih stroškov, ki bi jih imeli, če bi analizo za vas opravila agencija.

Analiza podjetij v panogi vam bo razkrila vašo pravo tržno moč in vas s tem tudi usmerila pri razvoju vašega produkta. Hkrati si lahko z analizo trga pomagate tudi pri oblikovanju seznama potencialnih strank. Pogledate lahko v njihovo poslovanje in se tako izognete morebitnim neplačnikom. Več o analizi trga na bizi.si si preberite tukaj.

Vaš bizi.si

Preberite še:

9 nasvetov: S pozitivno organizacijsko kulturo izboljšajte delovno vnemo

Spoznajte svoje potencialne stranke

5 skrivnosti: Kako do zvestobe strank?

7 korakov do uspešne prodaje


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2016 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o