Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Blog
  • 5 nasvetov za povečanje prodaje preko družbenih omrežij
Blog

5 nasvetov za povečanje prodaje preko družbenih omrežij

Imate odličen produkt oziroma vaša storitev predstavlja nekaj novega na slovenskem tržišču? Naj bo vaša ponudba še tako mamljiva, vam ne bo prinesla dobička, če potencialne stranke ne bodo slišale za vas. Enostavna rešitev za opisano situacijo so družabna omrežja.

Kako torej s pomočjo družbenih omrežij povečati svojo prodajo?

1 . Izberite najprimernejše družbeno omrežje

Natančno raziščite katero socialno omrežje uporabljajo predstavniki vaše ciljne skupine. Škoda je vašega časa, da bi se posvečali profilu na družbenem omrežju, kjer se vaše stranke ne zadržujejo. Se sprašujeta kaj storiti, če vaše potencialne stranke uporabljajo različna družbena omrežja. Ugotovite katera to so in svoje delo usmerite v objave na tistih družabnih omrežjih, kjer se zadržuje vaša ciljna skupina.

Facebook

Omrežje Facebook je najprimernejše okolje za gradnjo direktnega odnosa med podjetjem in potrošnikom. Vendar pa so zadnje spremembe v algoritmu Facebooka poskrbele, da podjetja, ki ne bodo namenila sredstev v oglaševanje na tem spletnem omrežju ne bodo dobila željene večje izpostavitve. Zato je priporočljiva kombinacija uporabe Facebooka še z nekaterimi kompatibilnimi omrežji, kot sta Instagram in Pinterest.

Vsekakor pa je na mestu opozorilo: na svojem profilu ne objavljajte le vsebin neposredno vezanih na svoj produkt. Vključite se v skupnost, katere člane želite pritegniti. Svoje produkte prikažite na zabaven, zanimiv in unikaten način. Objavljajte veliko slik, ki se kar najbolj skladajo z življenjskim stilom vašega končnega kupca.

LinkedIn

Če so vaše končne stranke podjetja, potem je za vas najprimernejše omrežje zagotovo LinkedIn. Tu lahko na najbolj enostaven način pridete v stik s predstavniki večjih podjetij, ki imajo vpliv v procesu odločanja znotraj podjetja, ki ga zastopajo.

Twitter

Primarno Twitter podjetnikom služi za zbiranje informacij. Prisluhnite strankam. Kaj so njihovi problemi? Vaša naloga je, da jih rešite.

Nikar pa se ne omejite samo na največja družbena omrežja. Stranke lahko pritegnete tudi preko blogov oziroma na vseh spletnih straneh, kjer poteka javen pogovor na temo vašega področja. Vključite se v pogovore na forumih, kjer vaše stranke razglabljajo o težavah, ki pa jih lahko reši prav vaš produkt oziroma storitev. Predajte jim to informacijo. Pojasnite, kako jim lahko vaša ponudba spremeni življenje. Ti posamezniki predstavljajo tisti del vaše ciljne skupine, za katero je največ verjetnosti, da se bo odločila za vašo ponudbo.

2. Ustvarite profil, predvsem pa si ustvarite ime

Ustvarite si osebni profil na družbenem omrežju, ki ste ga izbrali za najprimernejšega. Pogovarjajte se, vključite se v skupnost vaših potencialnih strank. Bodite pozorni na njihove interese in želje.

Bodite odkriti o sebi, a hkrati bodite všečni in zaupanja vredni. Če ljudem ne boste všeč oziroma boste nadležni, stranke ne bodo poslovale z vami, ne glede na to, kako dober je vaš produkt oziroma storitev.

3. Povežite se s potencialnimi strankami

Povežite se s posamezniki, ki ustrezajo profilu vaše ciljne skupine. Lahko si pomagate z orodji, ki jih najdete na internetu. Izvedite raziskavo s katero boste našli tiste posameznike, ki iščejo v svojih zapisih omenjajo vašo panogo. Odgovorite na njihove objave, podajte jim odgovor, všečkajte njihove objave ali pa jih retwittajte. Vključite se v njihove pogovore, dopolnjujte njihove vsebine. Pridobite jih na svojo stran, da bodo tudi oni z veseljem sledili vam.

Vendar bodite pazljivi. Ko potencialne stranke enkrat pridobite na svojo stran, jih ne zasujte s prodajnimi nagovori. Raje jih bolje spoznajte preko podatkov, ki jih najdete na njihovih profilih. Spoznajte njihove potrebe. Šele potem jim ponudite točno tisti produkt, za katerega menite, da ga potrebujejo. To storite preko kanalov za zasebne pogovore. Ne objavljate ponudb na javnih mestih. Ne nastopite kot nadležen prodajalec, raje pristopite kot prijatelj, ki jim ponuja rešitev.

4. Zgradite odnos

Vedeti morate, da je prav dober odnos med prodajalcem in posameznikom tisti, ki slednjega spremeni v potencialno stranko. Ljudje še posebej danes v internetnem svetu radi delijo informacije. Če ste le pripravljeni poslušati, boste s časoma razvili dober odnos in preko tega posamezniku predstavili ponudili svoj produkt.

5. Vključite se v pogovor

Ne pošiljajte prodajnih nagovorov na slepo. Prisluhnite potencialnim strankam, kaj imajo za povedati. Ustvarite skupino katere tematika je povezana z vašim produktom. Povabite vašo ciljno skupino, da se pridruži skupini. Nagovorite aktivne člane vaše skupine.

Vključite se v druge skupine na družabnih omrežjih, katerih člani so predstavniki vaše ciljne skupine. Vključite se v njihove pogovore. Vaši odgovori naj pokažejo, da ste strokovnjak na področju, ki lahko reši probleme o katerih se pogovarjajo.

Dobra vsebina se hitro širi. To še posebej velja v svetu družabnih omrežij. Zato bodite pozorni, prisluhnite vaši ciljni skupini in nastopite kot nevsiljiv in zaupanja vreden posameznik, ki ima rešitev njihovih težav. Tako boste pridobili zveste stranke in si ustvarili ime.

Vaš bizi.si

Preberite še:

Spoznajte svoje potencialne stranke

9 nasvetov za pozitivno klimo na delavnem mestu

7 korakov do uspešne prodaje

6 nasvetov do uspešnega zagona podjetja


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2016 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o